AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Jeg har i alle år sysla med elementer av BDSM i forholdene mine. Nå har jeg et års tid hatt et forhold til en mann der jeg er dom og han sub, og vi er opptatt av femdom. Vi ønsker begge å fordype forholdet mer i retning av at han er/blir slaven min, om enn ikke helt tpe. Jeg merker at det plager meg at noen, tom familie, kan være så generelt nedsettende overfor BDSM. Hørte en vits her om dagen som berørte BDSM, som var morsomt bare hvis man ikke kan tenke seg å kalle kjæresten slave. Det er litt nytt for meg å gå så inn i BDSM og jeg synes det er sårende at folk er så fleipete om noe som er viktig for meg. Jeg har ikke noe behov for å "komme ut" som BDSM'er da den delen av samlivet er privat. Men jeg skulle ønske folk slutta å lage vitser om det. Vi er helt vanlig folk som deler kattevideoer på nett og spiser torsk til middag, og når jeg skal ha sex med kjæresten min så liker han å bli bundet og slått framfor å ta meg ømt. Jeg håper vitsene blir borte. Anonymkode: d50f1...62e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 Jeg er så lei av denne normaliseringen av BDSM. Anonymkode: 8a192...038 17
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 Det vil alltid være fordommer mot bdsm, og oss som driver med det. Akkurat som det enda finnes homofober, bifober, transfober osv. Anonymkode: c2834...150 5
Dominas leketøy Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i alle år sysla med elementer av BDSM i forholdene mine. Nå har jeg et års tid hatt et forhold til en mann der jeg er dom og han sub, og vi er opptatt av femdom. Vi ønsker begge å fordype forholdet mer i retning av at han er/blir slaven min, om enn ikke helt tpe. Jeg merker at det plager meg at noen, tom familie, kan være så generelt nedsettende overfor BDSM. Hørte en vits her om dagen som berørte BDSM, som var morsomt bare hvis man ikke kan tenke seg å kalle kjæresten slave. Det er litt nytt for meg å gå så inn i BDSM og jeg synes det er sårende at folk er så fleipete om noe som er viktig for meg. Jeg har ikke noe behov for å "komme ut" som BDSM'er da den delen av samlivet er privat. Men jeg skulle ønske folk slutta å lage vitser om det. Vi er helt vanlig folk som deler kattevideoer på nett og spiser torsk til middag, og når jeg skal ha sex med kjæresten min så liker han å bli bundet og slått framfor å ta meg ømt. Jeg håper vitsene blir borte. Anonymkode: d50f1...62e Jeg er så enig så enig! 2
visp Skrevet 16. mai 2020 #5 Skrevet 16. mai 2020 Jeg skjønner ikke hva du snakker om engang. Kan du komme med et eksempel på vitsing om dette? Jeg bryr meg vel ikke om hva andre driver med bak sine egne dører. Dessuten har vel de fleste elementer av det meste med seg i sexlivet- dere er ikke en egen rase. Høres mer ut som om du leter etter ting å bli fornærmet over. 14
Gjest warpen Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vil alltid være fordommer mot bdsm, og oss som driver med det. Akkurat som det enda finnes homofober, bifober, transfober osv. Anonymkode: c2834...150 Ehh nei ikke det samme det å like BDSM er en preferanse man velger ikke om man er Homofil eller ikke så den sammenligningen er latterlig.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #7 Skrevet 16. mai 2020 4 minutter siden, warpen skrev: Ehh nei ikke det samme det å like BDSM er en preferanse man velger ikke om man er Homofil eller ikke så den sammenligningen er latterlig. Fordommer er fordommer. Anonymkode: c2834...150 2
Jenny77 Skrevet 16. mai 2020 #8 Skrevet 16. mai 2020 Hvorfor bryr du deg om hva andre mener om BDSM? Det er vel bare tegn på usikkerhet, noe du definitivt ikke bør ta med deg inn i den «verden». Kjør på og nyt ! 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #9 Skrevet 16. mai 2020 Streit sex er også komisk, og blir spøkt om. SELVFØLGELIG må man spøke om sex. Anonymkode: ec923...c48 10
SoWhat? Skrevet 16. mai 2020 #10 Skrevet 16. mai 2020 Hører sjeĺden/aldri at noen vitser om andres sexliv. Så det kan du umulig ha hørt ofte med mindre dere vanker i et spesielt miljø. Det er ikke dumt å ha litt selvironi heller. Uten at Lili Bendris har med akkurat dette å gjøre, så ler hun også når hun blir konfrontert med sin "overtro" En må slutte å ta seg selv så høytidelig. 8
MuffinStud Skrevet 16. mai 2020 #11 Skrevet 16. mai 2020 Jeg og madammen leker av og til. Hun dom og jeg sub. Jeg tror det er viktig å poengtere at hele seansen foregår uten en eneste genuint nedsettende tanke om den andre. Det er en lek. Jeg er ikke i tvil om at slik lek er frigjørende og det overrasker meg på ingen måte når det påpekes at normale par som tar opp dette korrelererer med mindre depresjoner og stress relaterte lidelser. For oss er det en måte å utforske flere sider av oss selv og hverandre. Men jeg er heller ikke overrasket over at BDSM også korrelerer med unreported spousal abuse. At BDSM rammeverket begynner å gå på bekostning av partenes funksjon som selvstendigie individer. At forholdet glir inn i reell mester/slave mentalitet. Selv fra slavesiden er det en euforisk rus i underkastelse. Personlig mener jeg at dette utgjør hovedgrunnlaget for hvorfor så mange er mentalt betatt av ideen om at en "Gud" har de som "saueflokk" og at han tukter og piner. Og på alle måter manifesterer det som åpenbart er et dysfunksjonelt forhold. Jeg har selv aldri vært på "fetlife" eller annet dertil. Men svarene og tonen som gjengis her når noen leter etter likesinnede synes jeg er urovekkende. At de kommer i kontakt med noen som jeg tviler på ville kunne fungere i normalt forhold og hvor det er godt mulig at BDSM rammeverket utgjør eneste kontaktflate de kan ha seksuelt. Så jeg synes at man skal utforske og kose seg, men man skal også ta høyde for at mange sikkerhetsventiler blir påvirket. Og som krydder synes jeg det er fint. Men jeg ser også mye ufint som kan komme og det er jo ikke noen tredjepart inne i bildet. Jeg føler at man også må ta avhengigheten på alvor og i disse miljøene også burde normalisere en sanity check nå og da. At en cuckold og hotwife tar seg en pause og bruker tid på hverandre. At bondage rommet låses av i en to måneders tid. Kanskje man finner ut at man ikke har så fritt forhold til dette som man trodde og kanskje når den første abstinensen har gitt seg, så dukker det opp andre ting man har på hjertet. Selv det å avstå fra noe fundamentalt som mat gir en slags rus og avhengighet bare vha noen enkle mentale brytere som skrus av og på. Så det at voksne folk gjør noe frivillig og entusiastisk, er ikke ensbetydende med at det er sunt. Men jeg ønsker selvfølgelig ikke noe regime på plass som prøver å garantere for disse tingene. Men jeg skulle ønske at grunnskoleutdanningen kunne snakke mer om mental helse. Men det skjer nok ikke på en stund. Det er vanskelig nok å få skoler til å ta opp skepsis, kildekontroll og rasjonalitet uten at kristne protesterer. 5
Dominas leketøy Skrevet 16. mai 2020 #12 Skrevet 16. mai 2020 31 minutter siden, Jenny77 skrev: Hvorfor bryr du deg om hva andre mener om BDSM? Det er vel bare tegn på usikkerhet, noe du definitivt ikke bør ta med deg inn i den «verden». Kjør på og nyt ! Usikkerhet skaper jo ingen god kjemi innen bdsm..... enig med deg, gi f og kjør på!
Lothlorien- Skrevet 16. mai 2020 #13 Skrevet 16. mai 2020 Det du skriver er jo bare rart; har ikke opplevd at hverken familie, venner og kolleger spøker om hverken vanlig sex eller bdsm. Selv er jeg sub og kjæresten min er dom, og vi driver med tidvis heavy bdsm, men har aldri hatt behov for å fortelle de rundt meg at vi liker bdsm. Det er noe privat mellom meg og kjæresten. Virker mer som at du desperat ønsker oppmerksomhet og vil at andre skal oppfatte deg som spesiell bare fordi du liker bdsm. Har lest så mye lignende opp gjennom årene, og det er bare stakkarslig synes jeg at noen bruker bdsm for å fremstille seg som spesielle overfor andre. Bdsm er en preferanse eller interesse, mellom samtykkende voksne. Det er ikke noen utbredte «fordommer» lenger mot det, med mindre noen skal trykke all mulig intim info om sexlivet sitt i ansiktet på folk som aldri har bedt om eller ønsket slik informasjon. Da forstår jeg at noen kan bli negativt innstilt til bdsm, eller i alle fall de som presser info på andre. 9
duplexx Skrevet 16. mai 2020 #14 Skrevet 16. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i alle år sysla med elementer av BDSM i forholdene mine. Nå har jeg et års tid hatt et forhold til en mann der jeg er dom og han sub, og vi er opptatt av femdom. Vi ønsker begge å fordype forholdet mer i retning av at han er/blir slaven min, om enn ikke helt tpe. Jeg merker at det plager meg at noen, tom familie, kan være så generelt nedsettende overfor BDSM. Hørte en vits her om dagen som berørte BDSM, som var morsomt bare hvis man ikke kan tenke seg å kalle kjæresten slave. Det er litt nytt for meg å gå så inn i BDSM og jeg synes det er sårende at folk er så fleipete om noe som er viktig for meg. Jeg har ikke noe behov for å "komme ut" som BDSM'er da den delen av samlivet er privat. Men jeg skulle ønske folk slutta å lage vitser om det. Vi er helt vanlig folk som deler kattevideoer på nett og spiser torsk til middag, og når jeg skal ha sex med kjæresten min så liker han å bli bundet og slått framfor å ta meg ømt. Jeg håper vitsene blir borte. Anonymkode: d50f1...62e Hvorfor forteller du andre om hva slags sex du praktiserer?? Det er plenty med fordommer mot mye, en ting er å ha behov for å utbrodere hva slags verdier du har i livet, men hvorfor spiller det for rolle hva andre mener om sexlivet ditt? Fordommer mot BDSM er like vanlig som alt annet. Folk som liker bleier, folk som tenner på gjenstander, gudene vet hva. Uansett hva du driver med i sengen er det vel ingen andres business? Har ikke fortalt ett eneste familiemedlem at jeg liker breathplay, har fått så mye juling og straff at jeg ikke kan gå, eller at jeg liker å chokes til jeg gråter. De vet heller ikke om jeg liker vaniljesex med stearinlys rundt. Hva er greia?? 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #15 Skrevet 16. mai 2020 Og jeg som trodde det bare var fordommer mot vaniljesex. BDSM er jo en motegreie. Anonymkode: acf4f...2d9 5
Hr. Aktiv Skrevet 16. mai 2020 #16 Skrevet 16. mai 2020 Jeg er så lei av at de som driver på i misjonær med klærne på og lyset av skal bestemme hva alle andre skal foreta seg. Jeg opplever omtrent irettesettelse enkelte ganger bare fordi jeg ikke vil eller ønsker å være i denne A4 bobbla. Hva andre folk driver på med seksuelt og andre ting bryr jeg meg fint lite om bare de ikke drar meg inn i det. Det er bedre å glede seg over det andre folk gjør i stedet. Ihvertfall synes jeg det.
AlkoMann Skrevet 16. mai 2020 #17 Skrevet 16. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i alle år sysla med elementer av BDSM i forholdene mine. Nå har jeg et års tid hatt et forhold til en mann der jeg er dom og han sub, og vi er opptatt av femdom. Vi ønsker begge å fordype forholdet mer i retning av at han er/blir slaven min, om enn ikke helt tpe. Jeg merker at det plager meg at noen, tom familie, kan være så generelt nedsettende overfor BDSM. Hørte en vits her om dagen som berørte BDSM, som var morsomt bare hvis man ikke kan tenke seg å kalle kjæresten slave. Det er litt nytt for meg å gå så inn i BDSM og jeg synes det er sårende at folk er så fleipete om noe som er viktig for meg. Jeg har ikke noe behov for å "komme ut" som BDSM'er da den delen av samlivet er privat. Men jeg skulle ønske folk slutta å lage vitser om det. Vi er helt vanlig folk som deler kattevideoer på nett og spiser torsk til middag, og når jeg skal ha sex med kjæresten min så liker han å bli bundet og slått framfor å ta meg ømt. Jeg håper vitsene blir borte. Anonymkode: d50f1...62e Når man ser litt stort på det er vel dette opp til deg. Om du på død og liv må prate med alle du kjenner om det kan det bli et problem. Har du hørt om å holde lav profil. Være diskre osv ? 4
Katten.2.0 Skrevet 17. mai 2020 #18 Skrevet 17. mai 2020 Man kan da spøke om ting som også står en nært. Litt selvironi bør man ha. 7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #19 Skrevet 17. mai 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Og jeg som trodde det bare var fordommer mot vaniljesex. BDSM er jo en motegreie. Anonymkode: acf4f...2d9 Vi vanlige, eller vanilje, føler oss mobbet. Vi er kjedelig å grå og har ingenting å tilby i senga. Dessuten tror jeg BDSM er en legning, på lik linje med homofil og pedofili for den del. Anonymkode: e0e85...1a4 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #20 Skrevet 17. mai 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av denne normaliseringen av BDSM. Anonymkode: 8a192...038 Jeg er helt enig! Selv om jeg liker BDSM i en viss grad så skjønner jeg ikke hvor jeg skulle hatt behov for at naboen syntes dette er ok? 🤨 Er ikke litt at kinket at det er tabu? Anonymkode: 34184...f1d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå