Gå til innhold

Hvordan klær passer meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal fortelle litt om meg selv, så kan dere skrive åssen dere ser for dere hva jeg kler.

 

Blondt skulderlangt, tynt hår

Blå øyne

lang hals

brede skuldrer

lang rygg

smal

liten..🙈 rumpe, ikke de bredeste hoftene 

1.69 lang 

56 kg

Forma som et eple

 

 

Åssen klær ser dere for dere?

Trenger tips om hva som kan kle min kropp

 

 

 

Anonymkode: fb792...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umulig å si uten å se deg.

Anonymkode: 8de0e...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hva slags klær

 

Hvis du er usikker på hvilket spørreord du skal bruke, prøv å oversettt til engelsk. Du ville vel ikke ha skrevet "How clothes fit me?", men heller "What kind of clothes fit me?"

Anonymkode: 92bde...d8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*Hva slags klær

 

Hvis du er usikker på hvilket spørreord du skal bruke, prøv å oversettt til engelsk. Du ville vel ikke ha skrevet "How clothes fit me?", men heller "What kind of clothes fit me?"

Anonymkode: 92bde...d8e

🙄takk

Anonymkode: fb792...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

🙄takk

Anonymkode: fb792...396

Bare hyggelig :)

Anonymkode: 92bde...d8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, du sier eple figur men du høres ikke ut som eple figur. Er skuldrene breiere enn hoftene er du triangel men "inverted triangle" og du har antagelig kalde farger siden du har blå øyne og blondt hår. Jeg har ikke greie på det, men dette er kanskje tips til hva du kan se etter på YouTube foreksempel, om hva som kanskje kan være din figur 😃

Anonymkode: a74d6...31c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipset er å balansere. Har du brede skuldre og smal rumpe, så kan man ha en kjole som har mer mønster og volum på hoftepartiet. Da ser hoftene bredere ut. Har du pene bein, viser du disse frem, og bruker mer nøytrale klær på overkroppen, slik at beina står i fokus. 

I forhold til farger er det hudtonen som er viktig. Jeg og bestevenninnen min har begge mørkeblondt hår og blå øyne. Hun har typisk norsk hud med rosaskjær, jeg har mer italiensk hud med grønnskjær. Hun klær farger som korall, pasteller og fersken. Jeg ser helt grusom ut i de fargene, og må ha sterke, kalde farger. 

Anonymkode: c53bc...172

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke man skal balansere, man skal repetere det man naturlig har i seg. Du burde deg opp på David kibbe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...