AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 En mann som tok initiativ til å bli min FF venn, men som ikke gadd å komme over i kveld selvom han ikke hadde planer. På tide å avslutte ? Jeg er egentlig ikke FF typen, men tenkte det ble greit å ha en å treffe innimellom. Vært frivillig singel lenge da jeg ikke stoler på mannfolk etter tøffe opplevelser. Men når FF ikke gidder å komme over selvom det er en uke siden vi møttes så tenker jeg om fyren er lei. Hvem sier nei til kun sex ? Anonymkode: 631dd...94a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Det kan ta ett par måneder plutselig mellom jeg og ff møtes 🤷🏼♀️ Anonymkode: dc48c...c49
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Jeg og min FF treffes ca 1 gang i mnd, nå er det 3 mnd siden, mye pga corona og avstand, men hadde nok ikke orket å møtes hver uke om vi bodde nærmere hverandre. Anonymkode: 8b2ba...52a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er egentlig ikke FF typen, men tenkte det ble greit å ha en å treffe innimellom. Vært frivillig singel lenge da jeg ikke stoler på mannfolk etter tøffe opplevelser. Men noe mindre tøffe opplevelser med ff kan du stole på? Det er noe her som skurrer noe helt vanvittig, men hvem er jeg som kan dømme. Jeg er nok ikke helt normal, eller så er jeg det og jeg hadde aldri i verden gitt meg inn på akkurat det du har gjort med den syltynne begrunnelsen. Du tro at du kan stole mer på en ff en en man i et fast forhold? Alt du sier nå tyder på at det er omtrent det samme. Men det er jo ditt valg. Vedkommende gidder ikke nå, og du er omtrent i akkurat samme posisjon som i et fast forhold om det var med en drittsekk. Må finne en ny da? Anonymkode: 348ef...f1f 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Jeg har ff og vi møtes ihvertfall en gang i uka etter hennes ønske. Anonymkode: da35f...319
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 Selv om en har fri betyr det ikke alltid at en vil styre med å reise, ha sex og henge. Noen ganger vil en bare slappe av hjemme uten å måtte underholde andre. Med tidligere FF's var det heller ikke noe fast hyppighet på møtene. Kan gå alt fra måneder til noen dager mellom sexen. Det er jo litt av poenget; en møtes når en føler for det. Å møtes for ofte er jo også oppskrift på å få følelser for noen, så greit å dra det litt ut i blant. Derfor greit å møte andre innimellom også. Ikke stoppe alt for en du ikke har noe seriøst på gang med, men ha det hyggelig når dere først møtes. Anonymkode: 64276...912
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #7 Skrevet 17. mai 2020 Er ikke det ekkelt om de og ligger med andre? I går saug og slikket de på hverandre, så kommer du i dag og gjør det samme. Herpes og hvp må jo florere. Kondom hjelper ikke på hvp. Og veien til livmorhalskreft øker med flere partnere. Finn kjæreste vel. Sex uten følelser er jo prostituere seg. Anonymkode: 85194...f20 4
GrønnNellik68 Skrevet 17. mai 2020 #8 Skrevet 17. mai 2020 På 15.5.2020 den 23.42, AnonymBruker skrev: En mann som tok initiativ til å bli min FF venn, men som ikke gadd å komme over i kveld selvom han ikke hadde planer. På tide å avslutte ? Jeg er egentlig ikke FF typen, men tenkte det ble greit å ha en å treffe innimellom. Vært frivillig singel lenge da jeg ikke stoler på mannfolk etter tøffe opplevelser. Men når FF ikke gidder å komme over selvom det er en uke siden vi møttes så tenker jeg om fyren er lei. Hvem sier nei til kun sex ? Anonymkode: 631dd...94a Sett ett ultimatum ... kommer du ikke da og da er det kroken på døra. Er ikke for ff i det heletatt lengre etter å ha vært borti det. Dette er samme som jeg opplevde ... enveis kjøring. Selv on d er ff eller hva d er må det gå begge veier
GrønnNellik68 Skrevet 17. mai 2020 #9 Skrevet 17. mai 2020 På 15.5.2020 den 23.43, AnonymBruker skrev: Det kan ta ett par måneder plutselig mellom jeg og ff møtes 🤷🏼♀️ Anonymkode: dc48c...c49 Er d da på ditt eller hans iniativ?
GrønnNellik68 Skrevet 17. mai 2020 #10 Skrevet 17. mai 2020 På 15.5.2020 den 23.46, AnonymBruker skrev: Jeg og min FF treffes ca 1 gang i mnd, nå er det 3 mnd siden, mye pga corona og avstand, men hadde nok ikke orket å møtes hver uke om vi bodde nærmere hverandre. Anonymkode: 8b2ba...52a Ja er det du eller han som mest legger opp til treff?
GrønnNellik68 Skrevet 17. mai 2020 #11 Skrevet 17. mai 2020 På 16.5.2020 den 2.27, AnonymBruker skrev: Selv om en har fri betyr det ikke alltid at en vil styre med å reise, ha sex og henge. Noen ganger vil en bare slappe av hjemme uten å måtte underholde andre. Med tidligere FF's var det heller ikke noe fast hyppighet på møtene. Kan gå alt fra måneder til noen dager mellom sexen. Det er jo litt av poenget; en møtes når en føler for det. Å møtes for ofte er jo også oppskrift på å få følelser for noen, så greit å dra det litt ut i blant. Derfor greit å møte andre innimellom også. Ikke stoppe alt for en du ikke har noe seriøst på gang med, men ha det hyggelig når dere først møtes. Anonymkode: 64276...912 Var det mest når du eller han følte for å møtes? Gikk det begge veier??
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #12 Skrevet 17. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det ekkelt om de og ligger med andre? I går saug og slikket de på hverandre, så kommer du i dag og gjør det samme. Herpes og hvp må jo florere. Kondom hjelper ikke på hvp. Og veien til livmorhalskreft øker med flere partnere. Finn kjæreste vel. Sex uten følelser er jo prostituere seg. Anonymkode: 85194...f20 Det er mange som bare har én fast FF. Du mener vel HPV. Anonymkode: 451de...794 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #13 Skrevet 17. mai 2020 Har hatt en FF i 2 og et halvt år..pleier å treffes annenhver uke, eller hver uke når vi kan få det til..med en liten pause i fellesferien 🤭😋 Jeg hadde sikkert blitt lei meg og følt meg avvist hvis han ikke hadde vært like villig til å treffes.. Anonymkode: 005b9...f50
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #14 Skrevet 17. mai 2020 50 minutter siden, Bente1234 skrev: Ja er det du eller han som mest legger opp til treff? Begge 2, vil si det er 50/50 kanskje. Vi har møtt hverandre i over 3 år da, så tenker ikke over hvem som initierer, denne gangen er det han. Satser på treff neste uke kanskje. Anonymkode: 8b2ba...52a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #15 Skrevet 17. mai 2020 1 time siden, Bente1234 skrev: Var det mest når du eller han følte for å møtes? Gikk det begge veier?? Gikk begge veier. Noen ganger er jeg mer på, andre ganger han. Slik har det vært med så og si alle jeg har rotet med. F.eks har jeg en jeg møter noen ganger i året i en by jeg jevnlig har reist til. Da kan jeg f.eks sende avgårde en snap på forkant om at jeg er på vei dit for noen dager/uker, så tar det ikke lange tiden før det kommer et spm om å møtes en av dagene eller en liten samtale om planene for tiden. Kan vi finne tid til å møtes gjør vi det og har en superhyggelig kveld med både mat, middag og sex. Kan vi ikke er det ingen krise og sees kanskje neste gang om vi ikke holder på med noen andre. Funker så utrolig greit i stedet for å forvente at det skal skje fast så og så ofte med en FF. Anonymkode: 64276...912 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå