Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd dette og kan dele sine erfaringer?

Anonymkode: 2bed3...773

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd det og det er dessverre helt ubrukelig. Da er datingsider tross alt bedre.

Anonymkode: 0b450...fb3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært medlem der i ca 4 år. Helt ubrukelig. Samma folkene år ut og år inn. Samme folk som stadig legger ut selfies og skrytebilder. 

Anonymkode: 0646d...ba6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er medlem av et par, og der er det mange rare folk. Bruker det mest som underholdning. 

Blitt kontaktet av noen fra sidene som tror jeg vil ligge eller sende bilder etter å ha chattet noen timer. Så tror de også jeg biter på hvis de sier jeg er pen et par ganger. 

Jeg er straks 40 og opplevde også at en 17-åring tok kontakt og ville "date" 😳 

Anonymkode: c9044...55d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er medlem i tre, moderator i en av dem. Det er jo litt ymse der, men jeg tenker at som på en hver datngside er det jo litt innsatsen selv som teller. Man kan ikke regne med at det kommer noen og bare finner deg, liksom. Du må jo vise at du er der, delta i diskusjoner, da helst på en positiv måte, kanskje være med på treff når det arrangeres og :)  det er nok mange tafatte folk i disse gruppene, av ymse årsaker. 

Selv har jeg vært på date med et par stk og det var jo koselig. Får også en del intetsigende meldinger om sex og diverse, men det er jo "som vanlig", på en måte. Bare å avvise det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...