AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Hei alle erfarne hundeeiere. Jeg har ei tispe som må gå med skjerm grunnet skade på det ene øyet, men ho rikker seg ikke når skjermen er på, og piper frem til ho sitter på fanget mitt. Så fort jeg tar av ho skjermen for mat eller vann så er ho er normal igjen. Hva kan jeg gjøre? Skal jeg bære ho over alt og la ho sitte på fanget hele tiden? Ho må ha den på hele tiden da ho klør seg eller gnir seg med en gang skjermen går av. Anonymkode: a1d4c...822
Emma89 Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Prøvd denne? https://www.dyrekassen.no/trixie-oppblaasbar-halskrage?sku=103520&gclid=EAIaIQobChMI2OHZ0eO26QIVkIeyCh1hAAUOEAQYASABEgJYgfD_BwE
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 7 minutter siden, Emma89 skrev: Prøvd denne? https://www.dyrekassen.no/trixie-oppblaasbar-halskrage?sku=103520&gclid=EAIaIQobChMI2OHZ0eO26QIVkIeyCh1hAAUOEAQYASABEgJYgfD_BwE Jeg har lest om de, men problemet mitt er her og nå. Jeg har tenkt å kjøpe en slik for å ha på "lager", men tispa mi er fryktelig miserabel og redd nå.. Jeg lurer på om jeg skal late som alt er vanlig, eller bære ho overalt og ha ho på fanget i alle de våkne timene mine? Anonymkode: a1d4c...822
Emma89 Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har lest om de, men problemet mitt er her og nå. Jeg har tenkt å kjøpe en slik for å ha på "lager", men tispa mi er fryktelig miserabel og redd nå.. Jeg lurer på om jeg skal late som alt er vanlig, eller bære ho overalt og ha ho på fanget i alle de våkne timene mine? Anonymkode: a1d4c...822 Hvor lenge skal hun ha den på? Tar hun godbiter med skjermen på? Hjelper det å komme deg ut?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Hvis hun er i god form kan du prøve å aktivisere henne mens hun har skjermen på, da vil det nok være lettere for henne å glemme at hun har den på, og hun skjønner kanskje at hun kan oppføre seg normalt selv om den er der. Anonymkode: d3b9c...744
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 7 minutter siden, Emma89 skrev: Hvor lenge skal hun ha den på? Tar hun godbiter med skjermen på? Hjelper det å komme deg ut? Ho skal ha på skjermen frem til såret på øyet er grodd, så aner ikke. Ho tar ikke godbiter, mat, leker, vann, ingenting fra skjermen. Det hjelper ingenting å være ute, ho står bare pall og piper. For at ho skal gå på do må skjermen av. Jeg føler meg helt låst i situasjonen, har fryktelig vondt av ho, men jeg vet samtidig at ho må ha den på.. Anonymkode: a1d4c...822
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun er i god form kan du prøve å aktivisere henne mens hun har skjermen på, da vil det nok være lettere for henne å glemme at hun har den på, og hun skjønner kanskje at hun kan oppføre seg normalt selv om den er der. Anonymkode: d3b9c...744 Det har jeg prøvd, prøvd med leker, med ei anna tispe, godbiter, rope på ho fra en ørliten avstand.. Ho rokker seg ikke. Anonymkode: a1d4c...822
Troyamin Skrevet 16. mai 2020 #8 Skrevet 16. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kan jeg gjøre? Skal jeg bære ho over alt og la ho sitte på fanget hele tiden? Anonymkode: a1d4c...822 Du overser henne. Tilslutt vil hun innfinne seg i situasjonen. Så fort hun går etter deg med skjermen på, roser du hunden. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå