Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sansol
Skrevet

Skal (forhåpentligvis) i bryllup i sommer og har lyst å prøve å unngå å blende de andre med beina mine. Noen som har tips til en selvbruning som passer for blek hud? Altså, trenger bare litt farge, noe annet vil vel se rimelig tacky ut. Gi gjerne tips til hvordan du oppnår en jevn farge også, mine tidligere forsøk endte opp rimelig flekkete.....

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke egentlig, men jeg er veldig lys og bruker Dove sin selvbruner. Den gir litt farge uten at man blir veldig brun. 

Anonymkode: 958ea...e67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke egentlig, men jeg er veldig lys og bruker Dove sin selvbruner. Den gir litt farge uten at man blir veldig brun. 

Anonymkode: 958ea...e67

Den lyseste?

Kan du bruke den i ansiktet også?

Anonymkode: 0b8a4...a11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

St. Tropez sin water bronzer mousse og spray! 

Anonymkode: e3945...613

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lys hud, pleier å bruke st.tropez og sunspa. Syns st.tropez er best og jeg bruker alltid spray.

Viktigst for et godt resultat er prepping. Grundig peeling av hele kroppen, deretter en lett fuktighetskrem for å unngå tørre partier. Når kremen er tørr så sprayer jeg hele kroppen. Se gjerne filmer på nett hvordan du skal spraye, jeg tror jeg fant en ganske bra en fra fotballfrue for noen år siden. Jeg pleier å få hjelp til ryggen. 

Jeg bruker å stå på en våt/fuktig  håndduk for å unngå misfarging under bena. Jeg unngår barbering etterpå siden det kan gi skjolder. Tar gjerne leggene ifbm peeling før selvbruning. 

Kan også bruke dove sin gradvis brun i nød, men syns fargen er litt for gul, så den hadde jeg personlig aldri brukt før et bryllup. Og hvertfall ikke til ansiktet. Jeg bruker egne sprayer til ansiktet, husker ikke merke, men det er en liten sprayflaske som er brun. Selges på vita og hm. 

Anonymkode: 8e042...a5b

• Liker 1
Gjest Sansol
Skrevet (endret)

Takk for svar! Da kommer jeg til å prøve både St.Tropez og Dove i god tid før bryllupet. 🙂

Endret av Sansol
Gjest Sansol
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig lys hud, pleier å bruke st.tropez og sunspa. Syns st.tropez er best og jeg bruker alltid spray.

Viktigst for et godt resultat er prepping. Grundig peeling av hele kroppen, deretter en lett fuktighetskrem for å unngå tørre partier. Når kremen er tørr så sprayer jeg hele kroppen. Se gjerne filmer på nett hvordan du skal spraye, jeg tror jeg fant en ganske bra en fra fotballfrue for noen år siden. Jeg pleier å få hjelp til ryggen. 

Jeg bruker å stå på en våt/fuktig  håndduk for å unngå misfarging under bena. Jeg unngår barbering etterpå siden det kan gi skjolder. Tar gjerne leggene ifbm peeling før selvbruning. 

Kan også bruke dove sin gradvis brun i nød, men syns fargen er litt for gul, så den hadde jeg personlig aldri brukt før et bryllup. Og hvertfall ikke til ansiktet. Jeg bruker egne sprayer til ansiktet, husker ikke merke, men det er en liten sprayflaske som er brun. Selges på vita og hm. 

Anonymkode: 8e042...a5b

Takk for grundig svar! Nå må jo resultatet bli bra. 😀 Ja, skal kjøpe separat flaske til ansiktet, har kjørt på med produkter beregnet på kroppen før, og det ble ikke bra.😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...