AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Del Skrevet 15. mai 2020 Bruker ca. 30 min med offentlig transport til jobb. Dersom jeg kjøper en el sykkel så vil jeg bruke ca. samme tid. Tenker at jeg kan sykle fra mars til september, ca. 6 måneder i året. Er det verdt det? Noen som har el sykkel her og kan anbefale det? Anonymkode: 43612...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Del Skrevet 15. mai 2020 Absolutt verdt det. Og du kommer til å spare tid, og det blir forutsigbart - altså, du vil vite med 100% sikkerhet at det tar deg 30 min dør til dør, alltid. Ingen trafikk, ingen andre forsinkelser, uansett. Og annen ting, vinterdekk koster 250 kr. Definitivt verdt det også, da kan man sykle hele året. Og de siste få dagene der det er for mye snø for å sykle, da tar man hjemmekontor! Anonymkode: 48269...e16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Del Skrevet 15. mai 2020 Flott med elsykkel, men sørg for bra lås og låst parkeringshus om du setter den i by. Anonymkode: cf7b8...717 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg ELSKER min Specialized Vado. Dyr som fy, men helt nydelig å sykle på og jeg kan trekke sykkelvogn med toåringen i opp de bratteste bakkene uten å måtte dusje når jeg kommer på jobb. Vel verdt! Anonymkode: 4167d...585 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 16. mai 2020 #5 Del Skrevet 16. mai 2020 (endret) Skal kjøpe meg elsykkel selv snart tenker jeg. Den jeg tenker på koster oppimot 20,000,- men ser god og solid ut og med batteriet så kan man sykle opptil 100 km. Det er ca. 3 kilometer til butikken og det er enten bare oppover eller nedover bakke. Når jeg sykler til da så behøver jeg ikke ha på strøm, men sykle manuelt men tilbake så er jeg nesten nødt til det. Så da kan den ta meg veldig mange turer til butikken før jeg må lade den på nytt! Sparer dessuten en del penger på det for har en kompis som kjører meg til butikken nå, koster meg 100,- per tur så det vil spare meg en del penger i lengden. Du må derimot være veldig oppmerksom på batteriet når den er under lading. Du bør ha konstant overvåkning for å unngå brann. Tydeligvis en del som har opplevd at det har startet brann. Oppbevart det feil? Blitt for varm? Uansett greit å ha overvåkning til det, men det burde jo ikke være noe problem. Endret 16. mai 2020 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå