Gå til innhold

Det BESTE du har opplevd i et bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange tråder om alt det negative man har opplevd i et bryllup, men nå er det på tide å få frem solskinnshistoriene.

Så kjør på med alt fra små detaljer til store opplevelser ❤️ 

Anonymkode: bd643...4a0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er mange tråder om alt det negative man har opplevd i et bryllup, men nå er det på tide å få frem solskinnshistoriene.

Så kjør på med alt fra små detaljer til store opplevelser ❤️ 

Hvorfor lager du denne tråden når vi allerede er aktive i tråden som heter "Det beste/verste du har sett i et bryllup"? 🤦‍♀️

Anonymkode: 6c6ba...5e5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det var veldig flott at vi fikk utlevert en pose med tørkede roseblader, tørkepapir og kirkeprogram når vi gikk inn i kirken

Jeg syns det var flott at brukepikene gikk med en stor heliumballong der det stor "Her kommer brura"

Jeg syns det var flott når den ikke så alt for følsomme brudgrummen holdt en tårevåt tale til sin frue ❤️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lager du denne tråden når vi allerede er aktive i tråden som heter "Det beste/verste du har sett i et bryllup"? 🤦‍♀️

For der er det 99% negative historier fra bryllup.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

For der er det 99% negative historier fra bryllup.

Herregud.... 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud.... 

Helt enig, ikke hyggelig lesing.

AnonymBruker
Skrevet

Bare vært i et bryllup. Det var veldig gøy, fint, casual stemning med damer i sommerkjoler, mens bruden så ut som Prinsesse Jasmin (hun er norsk men har fantastiske mørke trekk). 

Og det beste med den kvelden, var når faren til bruden skulle holde tale. Han hadde 3 sønner som allerede var gifte, dattera var deres yngste, og giftet seg i ung alder. Han begynner talen med sitt vanlige selv, jovial, får folk til å le, og så nevner han litt om hvordan det var å holde taler i sønnenes bryllup. Han sier så "men å skulle holde tale til prinsessa mi...". Og så stoppet han opp litt. Så på dattera si, som stirret på han med våte øyne. Da begynte han å gråte, og måtte ta noen sekunders pause og puste litt før han fortsatte. 

Og jeg vet du, griner av alt, måtte bite meg så jævla hardt i leppa for å ikke vræle av hvor rørende det var. 

Anonymkode: ed3d1...235

• Liker 4
Skrevet

Bryllupet til sjefen min og kona hans var FANTASTISK. Vielsen var på Vigelandsmuseet i solskinn, og bruden var nydelig i hvit kofte og bukett av vårblomster. Bryllupsfesten var herlig fra ende til annen. Det var så god stemning, latter, god mat (vi fikk fingermat, middag, dessert, ost, svært kakebord og nattmat) og hæla i taket på dansegulvet. Men noe av det aller vakreste var når mora til bruden joiket for dem. Det var veldig gripende og mange som tørket noen tårer da. 

Ett annet flott bryllup var når ett nært vennepar av meg og samboeren min ble gift. Bruden er bryllupsfotograf så hun hadde sett nok til å vite hva som funket. De er canadiske og det var veldig morsomt som nordmann å oppleve de nordamerikanske bryllupstradisjonene. Bridesmaids og groomsmen, brudeparet som hadde skrevet sine egne løfter til hverandre og en prest som gjorde vielsen utrolig personlig, med mange vitser og bare god stemning og kjærlighet. Ett morsomt minne fra den festen var at absolutt alle ville danse med brudens bestemor, hun ble svingt rundt av så og si alle de flotte mennene som var der. Gamle damen på 90 danset dem alle i senk. :) 

• Liker 2
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ute, befriende 

Anonymkode: 61b7e...457

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er selvsagt at brudeparet får hverandre, er tydelig forelsket og at alle kjenner på den gode stemningen og blir rørt. Gode, korte tåler er også flott. Og selvsagt god mat og drikke, pent lokale, god musikk m.m. Ventemat (fruktfat) mellom vielse og middag.

Av små detaljer liker jeg smågodtbar . Har sett det i et par bryllup de siste årene, og det har falt i smak. 

Anonymkode: 3ce04...3b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

God mat og drikke! Ikke følelsen av at du kun har blitt bedt i bryllupet på bakgrunn av gaveinnsamling, men en ekte feiring av kjærligheten :)

Anonymkode: 351c9...751

Skrevet

Eg var i eit bryllaup ein gong som tok heilt av, og der brudgommen til slutt stagediva. Det var eit utruleg artig bryllaup. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...