Gå til innhold

Verste drittsekken på Tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dessverre jeg har vært utsatt for den verste drittsekken på Tinder. Oslo, godt voksen mann med barn, selværklert seriøs og hel ved, men utnytter, lyver og spiller dobbeltspill som man ikke trodde var mulig. En real player, men benekter det selvsagt selv. Trist å innse i ettertid at mannen du forelsket deg i er en helt annen enn han utga seg for å være. Sitter og lurer på hvor mange som har vært utsatt for samme behandling av denne mannen eller liknende tilfeller. Skikkelig kjiiiiiiipt å føle seg brukt på denne måten! 

Anonymkode: 18532...778

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg har møtt på samme 🙈. Hva skjedde?

Anonymkode: a23d5...84b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi beskrivelse av fyren, og hvordan tinder profilen ser ut. Jeg vil ikke utsettes for han. 

Anonymkode: fdedf...733

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Begynner navnet på A?

Anonymkode: 49d91...640

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner navnet på A?

Det lurer jeg også på!😬

Anonymkode: ffc46...9f3

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner navnet på A?

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg også på!😬

Anonymkode: ffc46...9f3

Nei, B 😉 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg har møtt på samme 🙈. Hva skjedde?

Anonymkode: a23d5...84b

Flink med ord, men viser dessverre det motsatte i handling. Vondt å oppdage at du ikke betyr noe, at han spiller dobbeltspill, at han snakker om planer for fremtiden og opplevelser sammen, introduksjon overfor barna, konserter vi skal på (lurer på hvor mange andre han har tilbudt samme billettene), turer og reiser han vil ha meg med på og diverse annet. Så plutselig ghosting, før han igjen tar kontakt og unnskylder seg med mye på jobb og at han er sliten, men så viser det seg at han holder på med flere andre samtidig. For en dust!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også lurte på om han begynner på A for en sånn dater jeg, og håper da ikke alle andre gjør det også 😂 Han er barnløs da, så sikkert ikke samme fyren som TS nevner

Anonymkode: ba8d3...ca2

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg også lurte på om han begynner på A for en sånn dater jeg, og håper da ikke alle andre gjør det også 😂 Han er barnløs da, så sikkert ikke samme fyren som TS nevner

Anonymkode: ba8d3...ca2

Minner om den utro-tråden, hvor Anders ble nevnt flest ganger. Kan lure på om man snakker om samme person i enkelte tråder noen ganger 😅

Anonymkode: 8b59e...f1e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gi beskrivelse av fyren, og hvordan tinder profilen ser ut. Jeg vil ikke utsettes for han. 

Anonymkode: fdedf...733

Ingen profiltekst. Ser ganske streit ut på bildene (typisk profilbilde fra LinkedIn, jobbilde). Han lokker deg med å invitere medpå et arrangement et stykke frem i tid for å virke skikkelig seriøs. Han har nok invitert med ganske mange andre på det samme arrangementet og ser bare an hvem det blir til slutt. Masse tomme ord du aldri ser i handling, dessverre. Han skriver mye og er flink med ord. Har elendig humor og er ekstremt sexfiksert.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke lest i nyhetene om han som har svindlet kvinner i mange land for store beløp? Din drittsekk var verre? 🤣

Anonymkode: c5174...383

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke lest i nyhetene om han som har svindlet kvinner i mange land for store beløp? Din drittsekk var verre? 🤣

Anonymkode: c5174...383

Ok, muligens bare en god second best drittsekk når jeg tenker meg om 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror mange attraktive menn holder på som dette rett og slett fordi de kan. Har nettopp avsluttet med en slik fyr selv. Heldigvis har jeg en god magefølelse når det kommer til folk. 

Anonymkode: 390cf...227

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror de fleste kvinner opplever noen sånne i løpet av livet, tinder eller ikke. 

Anonymkode: 42317...ca9

• Liker 3
Skrevet

Vel, finnes mange drittsekker det ute. De fleste lyver og utnytter dessverre. Man får bare bruke magefølelsen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De skulle hatt "drittsekk" tatovert i panna. Men det hadde blitt mange sånne tatoverte menn da dessverre. 

Anonymkode: 8b133...faa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fortell gjerne om egne erfaringer. Vet vi er mange som opplever dette. Spennende å se om noen er utsatt for samme dusten her inne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Advarsel: En jeg møtte og datet et par ganger med. Kjekk mann i uniform som er selvsikker. Han påsto at han leter etter kjæreste og beste venn i samme person. Flink til å la deg til å tro at du er hans eneste. Men han er bare interessert i sex. Magefølelsen sa at han ikke var noe å satse på. Helt tullet! Jeg har funnet det ut da min vennines profil matchet med ham, og han skrev mye om sex, og sex fantasien hans osv. 

Anonymkode: f5a0c...af4

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva det sier om dere  her som dater menn som dette? Kanskje på tide med litt selvinnsikt og prøve å date litt mer normale menn? Bare ett forslag, er til deres eget beste.

Anonymkode: 18c41...dfc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke helt hva det sier om dere  her som dater menn som dette? Kanskje på tide med litt selvinnsikt og prøve å date litt mer normale menn? Bare ett forslag, er til deres eget beste.

Anonymkode: 18c41...dfc

Menn flest juger om at de er ute etter noe seriøst, og de drar løgnene rimelig langt. 

Anonymkode: 8b59e...f1e

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...