AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Jeg er bare tante så jeg slipper ta valg om når sende barn på skole eller ikke. Jeg lurer på om alt av hosting, småuggen i magen, spor til forkjølelse er grunn til å holde barn gjemme? Man må jo være hjemme en dag etter symtomfri, men er ett mildt symtom ellers grunn til sykedag? Anonymkode: eff41...f48
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Alt av hosting er ikke grunn nok, for det er ofte man setter ting litt feil i halsen. Men spor av forkjølelse er grunn nok. Småuggen i magen tror jeg ikke jeg ville sett på som koronasymptom, og mine barn har relativt ofte snakket om å være kvalm om det er noe de ikke har lyst til, så jeg hadde ikke vært så streng der, men om det er snakk om omgangssyke er det helt andre grunner til at man holder hjemme. Vond i halsen kan komme av roping, snørr i nesa kan komme av rask temperaturforandring, slim i halsen kan komme etter noe tid med anstrengelse, men om det kan være forkjølelse som er grunnen, skal selv milde symptomer føre til sykedag. Anonymkode: f6477...f49
Anbefalte innlegg