Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

4 og en halv mnd gammel baby som noen ganger tar seg til øret. Det er samme side hver gang, det skjer ikke veldig ofte men han hendt noen ganger om dagen. Har ikke feber eller noe annerledes i apetitt eller noe som skulle tilsvare en infeksjon. 

Tenkte ikke så mye mer på det, helt til han gjorde det nå imens han sov.... Skal til barnelegen imorgen, så kan høre mer da. 

Blir litt bekymra, la merke til det først for noen få dager siden. Kan det være begynnelse på ørebetennelse eller hva? 😫 

Anonymkode: 8fd9c...e9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min gjorde det når han var trøtt 😘

Anonymkode: 92abb...0cb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min gjør det når han er trøtt 

Anonymkode: e7aeb...70e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min gjør det når han er trøtt 

Åå takk for oppmuntrende svar ❤️ 

Men samme øret altså? Han har vært litt mer irritabel i det siste og sover ekstremt urolig på natten. Det kan jo være alt fra luft i magen til utviklingstrinn. 

AnonymBruker
Skrevet

Lillebroren min gjorde det da han var baby 😍 Han var enten trøtt, men han likte også å kose med øret sitt.

Anonymkode: dce74...5fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åå takk for oppmuntrende svar ❤️ 

Men samme øret altså? Han har vært litt mer irritabel i det siste og sover ekstremt urolig på natten. Det kan jo være alt fra luft i magen til utviklingstrinn. 

Alltid høyre øre ;)

Rundt 4 mnd er sleep regression

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alltid høyre øre ;)

Rundt 4 mnd er sleep regression

Høyre øre ja tehe. Spraya han i nesa med saltvann så er jeg på den «sikre siden» (ikke mens han sov da 😹

Jepp det merkes.... Men utrolig hvor mye luft i magen om natten det er?? Promp hvert 15 min med kaving

AnonymBruker
Skrevet

Høyre øre her også når trøtt, tror hun mener å gni seg i øyet men ikke treffer helt.

Anonymkode: 4ce2c...ff0

AnonymBruker
Skrevet

Gutten min tar seg til øret når han er trøtt, og aå koser han med øret før han sovner.

Anonymkode: 74eeb...81e

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn begynte med det da han fikk ørebetennelse, gikk samtidig fra å sove 8t i strekk til å våkne hele tiden. Du kan prøve å gi en paracet og se om han sover bedre? Da vet du at det er smerter som plager han. Men hvis du skal til lege i dag finner de fort ut av det. Bare vært obs på at hvis han ender opp med antibiotika så er det stor sjans for at magen reagerer. Mini hadde konstant løs avføring under hele kuren, vi skiftet bleier gang på gang, men likevel endte han opp med skikkelig sår:(  Så det kan være greit å ha en god salve tilgjengelig så du kan begynne å smøre med en gang :)

Anonymkode: 7f36c...b11

Skrevet

Min tar seg og til høyre øre når han er trøtt, koser med ørene før han sovner, og noen ganger virker det som om han bare er fascinert over at det er noe som stikker ut av hodet 😛

AnonymBruker
Skrevet

Han koser dog ikke med ørene, han tar seg til øret og kan nappe tak og rive i det. Urolig søvn inatt og, men litt bedre. Spent på om de finner ut av om det er øreverk nå da! 

AnonymBruker
Skrevet

Min haddwme ørebetennelse da han gjorde det. Men såpass mild at den gikk over uten medisin. Om det er ørebetennesle så har du jo fått vite det idag, enkelt å sjekke hos lege 🙂

Anonymkode: 34b86...de6

AnonymBruker
Skrevet

Her tok baby seg mye til øret og klødde i det, og det viste seg å være atopisk eksem i øret. Søvnen gikk fra våken hver time til ca 3 ganger på natta når eksemen ble behandlet. Lurt å be legen sjekke!

Anonymkode: d2adc...863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...