AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Jeg er 30 år, alltid vært sjenert og forsiktig. Slitt psykisk hele livet, men alltid vært smilende og blid mot andre. Hele livet har jeg blitt oversett av mange. Mange er jo ikke interessert i å prate med noen som er usikker på seg selv, så da overser de bare. Har skjedd flere ganger på obs at jeg prøver å si en liten ting, komme med en liten kommentar o.l. Er ikke den som sitter og forteller lange historier. Og folk ser såvidt på meg. Er så lei av det. Har tenkt med meg selv at jeg må ta mer plass, vise folk at jeg duger like mye som de, men det er jo vanskelig når man er så usikker.. Men er så d*** lei av å bli oversett! Enkelte orker ikke å se på meg engang når jeg sier noe. Mange kjenner meg ikke heller på arbeidsplassen. De stedene jeg har jobbet før har jeg blitt kjent med de andre, folk spør jo litt om livet til andre folk, men på denne plassen er de bare egoistiske og selvsentrerte, og går etter de "kule." Ja, jeg har sett ette jobb i lang tid, men er ikke noe ledig. Anonymkode: a57fa...96d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå