Gå til innhold

Lukten mellom rumpeballene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sleika noe rasshøl og kommer aldri til å gjøre det heller hahha fuck that shit

Anonymkode: 1fac5...008

Tusen takk for innlegget! Tråden hadde aldri kommet skikkelig i gang dersom vi ikke fikk det flotte og velreflekterte svaret på spørsmålsstillinga fra TS!!!

Anonymkode: b87b1...ce7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, barbent skrev:

Etter en dag uten dusj så lukter jeg rompe og fitte lang vei. Du kan kjenne en eim av fitte etter jeg har vært på toalettet og tisset, fyller liksom rommet. Jeg kunne ikke brettet meg ut for et annet menneske uten å ha vasket meg, har alltid med meg intimservietter, tamponger og truseinnlegg i veska mi😊

Da tror jeg du har en soppinfeksjon. 😳 

Anonymkode: ebbf8...909

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Rumpelukt? Æsj.

Dama mi har ingen rumpelukt, lukter absolutt ingenting selv om nesa mi er helt inntil rumpehullet, selv etter en dag uten dusj. Hun vasker rumpa hver gang hun er ferdig med å bæsje.

Anonymkode: 1729c...fc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt rumpelukt er jo bare digg. Det lukter jo ikke bæsj. Det er bare den velkjente lukta av damerumpe som man kun kjenner når man er på veldig nært hold.

Anonymkode: e840b...cbd

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, barbent skrev:

Etter en dag uten dusj så lukter jeg rompe og fitte lang vei. Du kan kjenne en eim av fitte etter jeg har vært på toalettet og tisset, fyller liksom rommet. Jeg kunne ikke brettet meg ut for et annet menneske uten å ha vasket meg, har alltid med meg intimservietter, tamponger og truseinnlegg i veska mi😊

😳 herregud, ikke for å være frekk, men begynner å lure litt hva slags folk som er bak skjermen egentlig.. aldri hstt dette problemet før i hele mitt liv! Du tar av buksene etter en dag uten dusj og med engang så fyller liksom hele rommet av lukten av fitte og rumpe?... 

Anonymkode: 005dc...116

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
37 minutter siden, barbent skrev:

Såpass ja... selv kan jeg gå to dager uten at det lukter noe som helst. Lukter jo kjønn, men aldri sånn at det fyller rommet. Tisset mitt lukter akkurat når jeg tisser og lukta holder seg i toalettskåla, ikke i hele rommet. 

Når jeg bæsjer, så kan det selvsagt lukte, men jeg går virkelig ikke rundt og lukter fitte og rumpe selv etter et døgn uten dusj eller vask. Har du sjekket om du kan ha en form for infeksjon? For jeg tviler på at du setter standarden for kjønns og rumpelukt. 

Skrevet
9 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Såpass ja... selv kan jeg gå to dager uten at det lukter noe som helst. Lukter jo kjønn, men aldri sånn at det fyller rommet. Tisset mitt lukter akkurat når jeg tisser og lukta holder seg i toalettskåla, ikke i hele rommet. 

Når jeg bæsjer, så kan det selvsagt lukte, men jeg går virkelig ikke rundt og lukter fitte og rumpe selv etter et døgn uten dusj eller vask. Har du sjekket om du kan ha en form for infeksjon? For jeg tviler på at du setter standarden for kjønns og rumpelukt. 

Har ikke infeksjon

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tror jeg du har en soppinfeksjon. 😳 

Anonymkode: ebbf8...909

nei det har jeg ikke

Gjest Dævendøtte
Skrevet
21 minutter siden, barbent skrev:

Har ikke infeksjon

Ok. Vi er alle forskjellige, noen lukter ikke noe, mens andre lukter mer. Så enkelt er det. 

Men selv om det lukter fitte i hele rommet, betyr vel ikke det nødvendigvis at det lukter vondt? Er forskjell på sur og gammel fitte og nyvasket fitte som lukter. Akkurat som svette. 

Selv liker jeg lukter fra mennesker, bare det ikke stinker gammelt og møkkete. 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😳 herregud, ikke for å være frekk, men begynner å lure litt hva slags folk som er bak skjermen egentlig.. aldri hstt dette problemet før i hele mitt liv! Du tar av buksene etter en dag uten dusj og med engang så fyller liksom hele rommet av lukten av fitte og rumpe?... 

Du kan ikke ha opplevd mye i ditt unge liv hvis du ikke skjønner at folk lukter forskjellig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rumpelukt? Æsj.

Dama mi har ingen rumpelukt, lukter absolutt ingenting selv om nesa mi er helt inntil rumpehullet, selv etter en dag uten dusj. Hun vasker rumpa hver gang hun er ferdig med å bæsje.

Anonymkode: 1729c...fc0

Rumpelukt betyr ikke lukten av bæsj
rumpelukt er eget type lukt akk som ånde fra munnen eller fitta Eller svette

Anonymkode: c51c6...d29

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må ha luktesansen til en hund i hvertfall... for å kjenne det der... folk er jo så nøye å da.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, barbent skrev:

Gjør det noe da? Bare digg med litt lukt 😊

Anonymkode: 60464...4fa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes musa og rumpa til kona lukter aller best om hun tok seg en dusj kom morgenen og deretter har vært en dag på fjelltur,  jobbet i hagen eller på annen måte jobbet fysisk. MYE bedre enn nydusja. Hun har full busk (stusses i bikinisesongen).

Anonymkode: 1b4ac...8e1

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det noe da? Bare digg med litt lukt 😊

Anonymkode: 60464...4fa

❤️

Skrevet
3 timer siden, Dævendøtte skrev:

Ok. Vi er alle forskjellige, noen lukter ikke noe, mens andre lukter mer. Så enkelt er det. 

Men selv om det lukter fitte i hele rommet, betyr vel ikke det nødvendigvis at det lukter vondt? Er forskjell på sur og gammel fitte og nyvasket fitte som lukter. Akkurat som svette. 

Selv liker jeg lukter fra mennesker, bare det ikke stinker gammelt og møkkete. 

det lukter frisk fitte, har veldig mye utflod, har nok litt å si :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Er jo en grunn til at mange menn liker brukte truser, de digger lukten. Tror ikke du skal bekymre deg så mye over dette, TS. Ha med deg våtservietter og tørke deg med før sexen da :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Er jo en grunn til at mange menn liker brukte truser, de digger lukten. Tror ikke du skal bekymre deg så mye over dette, TS. Ha med deg våtservietter og tørke deg med før sexen da :) 

xy

Anonymkode: 4ddfa...470

Gjest Mysticgirl
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

xy

Anonymkode: 4ddfa...470

Har du det morsomt med å skrive xy under hvert innlegg jeg poster.? Har fått det med meg.  Dette er den enste gangen du får oppmerksomhet for det, så du kan like gjerne slutte fra nå av :) 

Skrevet (endret)
24 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Har du det morsomt med å skrive xy under hvert innlegg jeg poster.? Har fått det med meg.  Dette er den enste gangen du får oppmerksomhet for det, så du kan like gjerne slutte fra nå

Endret av barbent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...