Gå til innhold

Korleis bli meir attraktiv?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei Jenter/Damer! 

I datingverda er det harde krav. Tinder m.m er (i det minste for meg) ein vanskelig arena å treffe nokon på.

Kva er det som kan vekke nysgjerrigheita og interessa dykkar? 

- type bilete? 

- interesser/hobbyar?

- en bra bio? 

vil gjerne ha tips (og gjerne eksempel) på korleis eg kan markedsføre meg betre😊 

Mann - 30

Anonymkode: a757f...650

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tjener du?

Anonymkode: 22536...6aa

• Liker 2
Skrevet

Bra personlig hygiene: pusse tenna to ganger om dagen og bruke tanntråd minst en gang om dagen. Dusje gjevnlig, bruke deodorant, og i koronatiden er det veldig sexy med en mann som vet ordentlig håndhygiene og koronaregler. Sorry at jeg måtte drasse inn korona her og :(

Husk at hvis du ser etter et forhold kan du ikkke lyve eller manipulere ting på profilen. Da vil nok jenta miste interessen. Bruk de interessene og hobbyene du har! Så får du sikkert en jente som har noe til felles med deg. Nå sier jeg ikke at du gjør det, men ikke finn opp fake hobbyer du ikke har for å høres intressant ut. Det er bare cringe og det skinner nok igjennom. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei Jenter/Damer! 

I datingverda er det harde krav. Tinder m.m er (i det minste for meg) ein vanskelig arena å treffe nokon på.

- type bilete? 

- interesser/hobbyar?

- en bra bio? 

vil gjerne ha tips (og gjerne eksempel) på korleis eg kan markedsføre meg betre😊 

Mann - 30

Jeg tror vi jenter ser på utseende og om du ikke har det hjelper det ikke hvordan du legger det frem på nett. Du må nok belage deg på å finne noen i virkeligheten 

Anonymkode: b51ab...085

Skrevet (endret)

Gode bilder, uten solbriller og gjerne et i helprofil (med klær). 
En bio som beskriver litt om hvem du er og hva du interesserer deg for, men ikke en hel avhandling. 
Bruk gjerne humor, men ikke overdrevent. 

Endret av SpringYard
  • Liker 6
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tjener du?

Anonymkode: 22536...6aa

550-600 000 i året

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Ny medlem skrev:

Bra personlig hygiene: pusse tenna to ganger om dagen og bruke tanntråd minst en gang om dagen. Dusje gjevnlig, bruke deodorant, og i koronatiden er det veldig sexy med en mann som vet ordentlig håndhygiene og koronaregler. Sorry at jeg måtte drasse inn korona her og :(

Husk at hvis du ser etter et forhold kan du ikkke lyve eller manipulere ting på profilen. Da vil nok jenta miste interessen. Bruk de interessene og hobbyene du har! Så får du sikkert en jente som har noe til felles med deg. Nå sier jeg ikke at du gjør det, men ikke finn opp fake hobbyer du ikke har for å høres intressant ut. Det er bare cringe og det skinner nok igjennom. 

Personleg hygiene er i alle fall i boks. korona eller ikkje korona😅 

Er av den ærlige typen, så oppdikting av hobbyar er heller ikkje eit problem.

Eg trur (i alle fall ifølge vennane mine) at eg er ein likandes kar. Ærlig, hjelpsom, omtenksom, høfleg og morsom. 

Eg har vel personlegheita på plass, men det er vanskeleg å vise fram denne når ein ikkje møtast ansikt til ansikt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

- Ikke vær en sutrekuk
- Ha fungerende sosiale antenner
- Normal hygiene

Anonymkode: 33ff3...072

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For at tinder skal være noen vits for en mann bør du nok være over snittet kjekk. Type høy og stor, mørkt hår etc.

Hvis du har prøvd tinder uten suksess kan du prøve sukker og møteplassen. Der er nok utseendefokuset litt mindre.

Hvis du ikke har barn kan du bli med i en forening, røde kors er visst en bra sjekkearena!

Anonymkode: 86d6f...8ec

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær for pågående

Vær gjerne litt kostbar

Ha god hygiene. 

Fin i tøyet 

Utdannelse og jobb har også ofte en del å si

Anonymkode: 1ef50...ed5

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vi jenter ser på utseende og om du ikke har det hjelper det ikke hvordan du legger det frem på nett. Du må nok belage deg på å finne noen i virkeligheten 

Dette er iallefall bare tull :) Jeg har da ikke noe mer en et gjennomsnittlig greit utseende. Fikk lett dater da jeg var på datingforum. Lagde en god profil som beskrev meg godt, greie bilder. Nettet er også virkeligheten. Men det handler om hvilken datingsider du bruker, og ikke minst gi ting litt tid, sortere ut de man vil date. Har datet noen som bare ville det også, kjekt det også, men det var ikke noe kjemi der. Da blir det med den ene gangen og vær redelig. Finne noen med felles interesser er veldig viktig, for det er der man da eventuelt treffes og blir bedre kjent. Drive å chatte i månedvis er bare tull. La det gå noen dager så foreslå et treff om du finner de interessant. Da blir det nesten som å treffe noen på byen eller andre steder. Datingstedet er bare selve "møteplassen", der er jo ikke der man skal drive frem forholdet.

Hvordan bli mer attraktiv? Trene, gå turer, ta vare på seg selv og ha orden i livet. Verre er det bare ikke. Så må man ligge ambisjonsnivået på sitt eget, håpe man treffer en partner som gjør det samme. Da går det å få treff. Sikter man bare etter de peneste som er attraktiv bare på utseendet, ja da tryner en mange ganger. Det handler om selvinnsikt og hva krav man stiller til akkurat den biten.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Klare og oppdaterte bilder fra ulike settinger. En kort tekst som beskriver deg og/eller noe en kan starte en samtale rundt i stedet for en tekst som beskriver krav for den du søker. Beskriv de interessene du har, for å late som om du er noen andre funker dårlig for noe varig. Informer om at du har barn om du ser etter noe mer enn sex. Ha begrenset emojibruk i teksten. Unngå seksuelle referanser og spøker. Vis at du er trygg på deg selv i samtaler, for dessverre for en del er usikre personer ikke enormt attraktivt i datingverdenen. Alternativt får du kjøre "fake it until I make it" med et håp om å jobbe opp en trygghet og selvbilde. 

Det er litr vits å si konkret hva du skal gjøre for at jeg skal like akkurat deg da andre kan like noe helt annet, men dette er generelle tips.

Jo, stuss ned skjegget om du ikke kan gro et jevnt skjegg. Skjegg kun nede på haken er ikke noe særlig, men det er min rene personlige mening. 

Anonymkode: 9fc8a...e4b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helfigurbilde og ikke gamle bilder, bilder der du smiler. Alt for få menn smiler på bilder.

Anonymkode: 94e66...630

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Møtte mannen på tinder, og jeg husker profilen hans som jeg sveipet ja på, fordi jeg nistirret på den hver dag før vi møttes (vi møttes 4 dager etter match). 

Hans bilder:

- Et på restaurant av bare han, tydelig tatt av personen på andre siden av bordet. Han hadde knyttnevene samlet under haka og smilte biiiiiiittelitt. Min kopp te, da jeg selv har det lille smilet som krever mye for å bli stort. 

- et fra hans tid i militæret, men siden det var noen år siden han var der, så var han lur og brukte et der ung-gutt-ansiktet hans ikke viste. Man så en munn smile i et lite hull på en kamuflasjedrakt

- et sammen med 2 kolleger og en eldre herremann som visstnok var en kunde, de var alle casual og så ut som de hadde et møte ute i friluft, stilte seg foran kamera, mannen smiler fortsatt biiiiittelitt mens de andre gliser falskt. 

- et med han i dress, med 2-3 kompiser, der alle klovner seg til, utenom mannen min som står sånn 🤔 men uten fingeren. 

- et firmabilde som ser ut som et skolefoto, der han har skjorte og slips og ble tatt bilde av llitt fra siden, fra hodet til brystet, ikke sant. 

Jeg bare fikk en god vibe av han, han faker ikke, prøver ikke hardt, trenger ikke oppmerksomhet og tror ikke han er så deilig. 

Firmabildet hans likte jeg ikke, han så ut som en klein BI-fyr og vinkelen en fikk se han fra fikk meg til å tenke at kanskje han ikke er så fin å se på likevel. 

Men vi møttes, han var fantastisk, og som jeg ofte sier til han : en så bra mann som du er kunne jeg aldri forestilt meg eller dagdrømt om, du overgår alle mine forhåpninger og drømmer❤️

Han var bare på tinder i et par dager før jeg fakket han. DERFOR er det så få bra menn på Tinder😂 førstemann! 

Håper du fikk noe inspirasjon, TS. 

Anonymkode: 84c73...3dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At du er velstelt er viktig. Hårklipp, velstelt skjegg om du har det, ikke utvaska t-skjorter. 50% av menn på Tinder kunne enkelt fremstått som mer attraktive på bildene bare ved å ta en tur til frisøren og tenker på hva de kler på seg. Litt hjelp til å ta noen ok bilder, og vips ville de fått adskillig flere matcher.

SMIL!!! Ingen er attraktive når de ser sure ut.

Og ellers så må du vise DINE interesser, for å finne hun som liker det samme som deg. For meg er det friluftsliv (og da virkelig friluftsliv med soving ute i telt osv, ikke bare en rusletur i skogen), og sånn interesse kan ikke fakes, det blir helt feil.

Ellers så er det viktig å ha orden på livet selvfølgelig. At du har en jobb du trives med (hva du tjener er uvesentlig så lenge du er fornøyd), bolig, kontroll på økonomien. Men det trenger du ikke si noe om i profil, det vil skinne gjennom i samtale. Vær positiv! Har du det bra så vil det skinne gjennom, og det er attraktivt.

Anonymkode: b81ce...27a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

SMIL!!! Ingen er attraktive når de ser sure ut.

Det er et utrolig vanskelig råd å følge. Å smile på kommando er ikke lett, og det ser ofte rart ut.

Anonymkode: d6828...15d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange gode tips!☺️ 

Det kan hende det blir eit gjensyn på datingfronten etter kvart. Har planar om å få fart på treninga igjen. Det blir også ein del turar og ferske bilder til den tid kjem. 

AnonymBruker
Skrevet
På 14.5.2020 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Hei Jenter/Damer! 

- type bilete? 

- interesser/hobbyar?

- en bra bio? 

Mann - 30

På en datingside hadde det for meg holdt med et enkelt profilbilde med et smil. Liker jeg smilet / utseende og han er innenfor min aldersgruppe og han bor i nærheten kan det vekke interessen. Om han er intressert i det ene eller det andre så er ikke det så viktig. 

Synest for mye tekst ødelegger, men ha med kort hva en søker, litt om interesser. 

Anonymkode: 0bc76...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Mariusgenser 

Landbruk

Gård

Traktor

Glimt i øyet

Anonymkode: ca716...603

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må vise at du er sosial, men så klart ikke utrolig ville partybilder. Jeg liker menn som liker å reise og prøve ut nye ting.
Jeg bryr meg ikke utrolig mye om bio så lenge jeg får vite hva han er interessert i og hva han jobber/studerer. Jeg swiper venstre med en gang hvis en mann har bilde alene med en dame, mange bilder med solbrille, viser bare musklene sine, kun 1 bilde. Smil på bildene og.

Anonymkode: 77273...741

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...