AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Kan jeg bli invalid om jeg ikke trener kroppen min men bare ligger å gjør ingenting ? dame42 Anonymkode: a8f67...04f
GammelKaktus Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Du mister jo muskelmasse hvis du bare blir liggende, det beste er jo å komme seg på beina å gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Ville ikke tatt sjansen på det. Prøv så godt det lar seg gjøre å være i litt aktivitet hver dag. Alle kropper vil bli dårlige av å ligge å gjøre ingenting fibro eller ei. Anonymkode: 50eb9...ffe
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg bli invalid om jeg ikke trener kroppen min men bare ligger å gjør ingenting ? dame42 Anonymkode: a8f67...04f Invalid.... Nei ikke akkurat. Men du kan få svekket allmenntilstand og bli svak. Burde ikke pasienter med Fibromyalgi holde seg i bevegelse/aktivitet med små øvelser, eventuelt få oppfølgning fra fysioterapeut for å holde smertene i sjakk? Anonymkode: 52813...580
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 Smertene blir sannsynligvis en del verre, men helt invalid blir du nok ikke. Om du har denne diagnosen har du uansett en kjempegod unnskylding for å trene regelmessig styrke resten av livet. Anonymkode: 8b35c...161
Leo Skrevet 14. mai 2020 #6 Skrevet 14. mai 2020 Hvis du ligger helt stille så kommer du på sikt til å bli invalid selv om du ikke feiler noe som helst. Det er ikke sikkert at hard styrke- og/eller kondisjonstrening er det første du skal begynne med, men fysisk aktivitet i en eller annen form bør du absolutt prøve å få til.
Mezzosoprena Skrevet 14. mai 2020 #7 Skrevet 14. mai 2020 Invalid er vel et sterkt ord, men du kommer overhodet ikke til å bli noe bedre av å bli liggende...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå