AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Del Skrevet 14. mai 2020 Hei! jeg vil begynne å sykle. Hvordan begynner jeg, hva trenger jeg, og hva er lurt å tenke på? Jeg har i dag en hybrid sykkel, hjelm og sykkelsko. 😅 Anonymkode: 9412b...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2 Del Skrevet 14. mai 2020 Er det ikke bare å begynne å sykle da? Høres ut som du har det du trenger. Jeg sykler 2 mil om dagen med det du har. Bruker strava for å loggføre turene mine i tillegg. Anonymkode: 353ca...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Del Skrevet 14. mai 2020 Du har alt du trenger. Tråkk ivei! Anonymkode: 65190...702 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strynejenta Skrevet 14. mai 2020 #4 Del Skrevet 14. mai 2020 Husk at trafikkreglene gjelder også for syklister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 15. mai 2020 #5 Del Skrevet 15. mai 2020 Er bare å sykle det! Ville anbefale knebeskyttere om du er helt fersk. Jeg lærte meg å sykle på nytt og syklet 2 mil hjem fra jobb. Ca halveis kræsja jeg og jobb buksa mi fra hoppin med knebeskyttere reddet meg😂men temmelig mørbanka og full av blåmerker, den siste mila hjem gikk sakte! Jeg har en tendens til å bli ivrig men jeg startet å sykle på en flat strekning for å lære meg sykle igjen. Trente over flere helger på en tur ca 1 mil før denne 2 mils turen jeg nok ikke var helt klar for likevel. Masse lykke til! Når jeg klarte det som brukte flere dager bare på å klare gå av og på sykkelen, bremse og svinge så tror jeg hvem som helst klarer om de prøver og er sta nok husk vann og noe å spise på! Blir mer sliten enn man tror, spesielt i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 15. mai 2020 #6 Del Skrevet 15. mai 2020 Anbefaler bukse, med mindre du vil ha gnagsår i rævva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 15. mai 2020 #7 Del Skrevet 15. mai 2020 Gratulerer😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå