Gå til innhold

Bein i sushi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler jeg har fått et bein i halsen. 😅🙉

Nå er jeg litt hysterisk mot bein. 

Vet noen? 

Anonymkode: de294...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har jeg aldri opplevd når jeg har spist sushi og heller ikke hørt om fra noen jeg kjenner. Det er imidlertid sikkert ikke umulig da, men det høres rart ut. Du skriver selv at du er litt hysterisk mot bein, så kanskje dette bare er psykisk, altså ren innbildning?

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Million skrev:

Nei, det har jeg aldri opplevd når jeg har spist sushi og heller ikke hørt om fra noen jeg kjenner. Det er imidlertid sikkert ikke umulig da, men det høres rart ut. Du skriver selv at du er litt hysterisk mot bein, så kanskje dette bare er psykisk, altså ren innbildning?

Ja, jeg har en angst rundt bein. Jeg føler jeg kjenner et noe der. Til tider har jeg vært så redd at jeg har spydd, prøve å få flyttet på det. Det kan godt være innbilning aner ikke hvorfor jeg har så bein skrekk!🙄

Anonymkode: de294...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite sannsynlig. Men når man spiser dyr så må man regne med å få bein innimellom. 

Anonymkode: b33c8...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg forstår, er fiskebein brusk, og jeg er usikker på om brusk vil syns på et eventuelt røntgenbilde. Det er vel bare knokler(harde bein) som syns ordentlig der?

Jeg vet at det er vanskelig å riste av seg sånne innbildte ting om man først har en form for helseangst, men du får gjøre ditt beste. Har du klart å spise noe etterpå?

 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det av sushi en og annen gang og jeg spiser sushi ofte. Betyr vel bare det ikke har filetert fisken godt nok. Men jeg merker jo det med en gang da og tar det ut før jeg svelger.

Anonymkode: 7f77c...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Million skrev:

Etter hva jeg forstår, er fiskebein brusk, og jeg er usikker på om brusk vil syns på et eventuelt røntgenbilde. Det er vel bare knokler(harde bein) som syns ordentlig der?

Jeg vet at det er vanskelig å riste av seg sånne innbildte ting om man først har en form for helseangst, men du får gjøre ditt beste. Har du klart å spise noe etterpå?

 

Jeg har fått beinet ned, om det i det hele tatt har vært noe der. Men utrolig irriterende å ha den panikken rundt det. 

Anonymkode: de294...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...