AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Tør ikke tenke på hvilket parti de stemmer på. De bråker så utrolig. Hørte en motorsykkel utenfor vinduet da jeg spiste lunsj. Flere som føler det sånn? Anonymkode: d9848...294 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 De fleste motorsykler stemmer på MFG (Motorsyklenes Forgasser Parti), men det er også enkelte motorsykler som stemmer på ESLF (Elektriske Sykler Landsforbund). Det er også en stor gruppe som stemmer på ISFA (Innsprøytning For Alle). Mange motorsykler bråker og det er ikke alle som burde ha stemmerett selv om de har passert 125cc. Anonymkode: de48f...3f3 5
Cinnamondiva Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Jo, de bråker utrolig mye. De skulle ha laget mer lyd dempede motorsykler synes nå jeg. 1
Gartnerinna Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste motorsykler stemmer på MFG (Motorsyklenes Forgasser Parti), men det er også enkelte motorsykler som stemmer på ESLF (Elektriske Sykler Landsforbund). Det er også en stor gruppe som stemmer på ISFA (Innsprøytning For Alle). Mange motorsykler bråker og det er ikke alle som burde ha stemmerett selv om de har passert 125cc. Anonymkode: de48f...3f3 Fantastisk! 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 Men herregud, man tåler da litt bråk under lunchen. Anonymkode: 07680...fcb 2
herzeleid Skrevet 14. mai 2020 #6 Skrevet 14. mai 2020 (endret) Har det på en lignende måte. Blir ganske irritert over det forferdelige bråket mange lager, det samme gjelder bilder. Håper virkelig det kommer regler mot denslags, i alle fall i boligområder. "Støyforurensing" er jo faktisk en "greie" så kanskje en får mer fokus på det etterhvert. Endret 14. mai 2020 av herzeleid 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 Odd Børretzen tør ikke tenke på hvilket parti måker hadde stemt på om de hadde hatt stemmerett. Ska ha, ska ha. Anonymkode: 04427...566 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 Jeg håper min motorsykkel stemmer på AP, som meg, men tror nok mannens sykkel stemmer SP.... Anonymkode: c492d...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 On 5/14/2020 at 2:12 AM, Cinnamondiva said: Jo, de bråker utrolig mye. De skulle ha laget mer lyd dempede motorsykler synes nå jeg. Motorsykler bråker ikke så veldig mye når de er originale. Støyen skyldes at noen bytter ut potta med det de kaller effektpotte og vi andre kaller bråkepotte, siden de ikke har noen særlig annen effekt enn å bråke mer. De som kjører rundt på amerikansk skrammel og føler seg ekstra tøffe har bare et jernrør uten demping i det hele tatt. Anonymkode: 85050...b83
SoWhat? Skrevet 15. mai 2020 #10 Skrevet 15. mai 2020 Jeg kjørte motorsykkel noen år. Det er jo den fineste vårlyden det 🙂 når motorsykler kommer ut på veien!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #11 Skrevet 15. mai 2020 Jeg ser på motorsyklister som evneveike mennesker. De kjøper et kjøretøy som har altfor stor motorkraft iforhold til hva de kan bruke. Også velger de fleste å bryte fartsgrensen noe så voldsomt. De er også sårbare i ulykker. Smarteste dudsa du kan finne 😅 Anonymkode: caab1...377 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #12 Skrevet 15. mai 2020 4 minutter siden, SoWhat? said: Jeg kjørte motorsykkel noen år. Det er jo den fineste vårlyden det 🙂 når motorsykler kommer ut på veien! Du liker lyden av promp. Minner meg om små unger som leker motorsykkel enda i voksen alder. "Her kommer jeg i min prompe blikkboks *brum brum*, se hvor kul jeg er!" Anonymkode: caab1...377
SoWhat? Skrevet 15. mai 2020 #13 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du liker lyden av promp. Minner meg om små unger som leker motorsykkel enda i voksen alder. "Her kommer jeg i min prompe blikkboks *brum brum*, se hvor kul jeg er!" Anonymkode: caab1...377 Ok Du har en merkelig oppfatning av folk som kjører MC. Men deg om det. Så mye rart en skal lese her iblant 🙂
SoWhat? Skrevet 15. mai 2020 #14 Skrevet 15. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser på motorsyklister som evneveike mennesker. De kjøper et kjøretøy som har altfor stor motorkraft iforhold til hva de kan bruke. Også velger de fleste å bryte fartsgrensen noe så voldsomt. De er også sårbare i ulykker. Smarteste dudsa du kan finne 😅 Anonymkode: caab1...377 Siste treffet jeg var på, var for fem år siden. Der var det alt fra politi til ingeniører. Fra hele Scandinavia. Kvinner og menn. Lite evneveike folk. Lite overstadig festing også. Det ble med noen øl og grillmat om kveldene, for alle kjørte noen turer dagen derpå. Kjempekoselig var det! Og evneveike du liksom 😆
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #15 Skrevet 16. mai 2020 Men det er nå unektelig en god del over 50 som plutselig må få seg motorsykkel, og farte litt rundt. Tydelig panikkalder og behov for å være tøff, kul og ungdommelig, selv om man er blitt middelaldrende ... Anonymkode: 1b129...056 1
herzeleid Skrevet 17. mai 2020 #16 Skrevet 17. mai 2020 South Park hadde en episode om dette som jeg syntes var litt morsom 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå