Gå til innhold

Nakne føtter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du som dame glad for å kunne gå uten sokker i alle settinger uten at noen stiller spørsmål rundt det.Tenker du mye bevisst på dette med nakne føtter.

Anonymkode: 9e859...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 10-12 gr ute på dagtid, hadde stusset om noen kom til meg og satt her uten sokker, jeg går i sokker, ullsokker og tøfler. Det er gulvkaldt.   

Anonymkode: 357f4...716

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føtter er ekkelt. Selv skjuler jeg mine når jeg er sammen med andre for de er ikke akkurat fine.

Anonymkode: 67013...54e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går aldri med sokker/strømper året rundt

Anonymkode: d8f5b...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går aldri med sokker/strømper året rundt

Anonymkode: d8f5b...643

Er dette noe du tenker over når du er ute eller er det like naturlig som å gå uten hansker.

Er du glad for at du kan gjøre dette uten at noen reagerer.

Anonymkode: 9e859...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie elise sier også at hun går barfot året rundt. Hvordan lar det seg gjøre når det er snø og bikkjekaldt ute? Eller når hun skal på besøk til nye mennesker? Eller når hun er på steder hvor det faktisk er kaldt selv om det er inne? Er dere barfot-folk virkelig så varmblodige? 

Anonymkode: 6d153...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er dette noe du tenker over når du er ute eller er det like naturlig som å gå uten hansker.

Er du glad for at du kan gjøre dette uten at noen reagerer.

Anonymkode: 9e859...1cc

Nei ikke noe jeg tenker over. Har ikke vært mange reaksjoner, bare en eller annen kommentar som "er det ikke kaldt"

Anonymkode: d8f5b...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sophie elise sier også at hun går barfot året rundt. Hvordan lar det seg gjøre når det er snø og bikkjekaldt ute? Eller når hun skal på besøk til nye mennesker? Eller når hun er på steder hvor det faktisk er kaldt selv om det er inne? Er dere barfot-folk virkelig så varmblodige? 

Anonymkode: 6d153...3b0

Har jo sko på da? Går jo ikke barbeint ute

Anonymkode: d8f5b...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser aldri noen som går barbent hele året. Alle bruker sokker, jeg kjenner i alle fall tre personer som bruker to par sokker hele året, ikke ullsokker men type Nike, Adidas etc. Jeg synes det ville vært rart om noen kom på besøk uten å ha sokker på. Og det er jo så klamt å ha sko på uten sokker. Jeg har det gulvkaldt så jeg har alltid ett par tykke tubesokker klar som jeg drar over når jeg kommer hjem. Mykt og komfortabelt er det også. 

Anonymkode: 02ec6...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føtter er ekkelt. Ville absolutt gitt et par sokker om noen satt her barfot. 

Anonymkode: 7602f...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke falle meg inn å gå med sokker i sommerhalvåret 🙂. Hadde sett veldig rart ut til lette sommerklær, og det er jo mye mer behagelig uten. Men føttene skal selvfølgelig være velstelte 🙂. Bruker sjelden sokker hjemme om vinteren også 🙂

Anonymkode: 74e79...3bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2020 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Er du som dame glad for å kunne gå uten sokker i alle settinger uten at noen stiller spørsmål rundt det.Tenker du mye bevisst på dette med nakne føtter.

Anonymkode: 9e859...1cc

Hvilke spørsmål stilles om man ikke bruker sokker? 🤔

Anonymkode: c3b15...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke spørsmål stilles om man ikke bruker sokker? 🤔

Anonymkode: c3b15...f49

Mange

Anonymkode: 9e859...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner som gjør dette er menn og stemmer MDG. 

Anonymkode: ca603...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som går barføtt på besøk hos andre,anser jeg for å være egoister, Veldig mange misliker bare føtter,og jeg vil at folk som kommer til meg kler seg,enkelt og greit.Problemet er at de som alltid skal gå slik, ikke evner å forstå det,dessverre.

Anonymkode: c4203...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som går barføtt på besøk hos andre,anser jeg for å være egoister, Veldig mange misliker bare føtter,og jeg vil at folk som kommer til meg kler seg,enkelt og greit.Problemet er at de som alltid skal gå slik, ikke evner å forstå det,dessverre.

Anonymkode: c4203...d6f

wow, glad jeg ikke er din venn

Anonymkode: 9e859...1cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakne føtter er det beste. 😍🐾

Anonymkode: dc49e...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2020 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Er du som dame glad for å kunne gå uten sokker i alle settinger uten at noen stiller spørsmål rundt det.Tenker du mye bevisst på dette med nakne føtter.

Anonymkode: 9e859...1cc

Er bare på kg at folk har fotnoia. 

Anonymkode: dc49e...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...