AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Nei vet du hva, det er så unødvendig mye smerte og lidelse alt som har med lave menn å gjøre! MENN klager over høyden sin hvis de er lavere enn 186 cm. KVINNER klager over høyden til menn som er under 186 cm. Det blir forklart med biologi: kvinner vil ha menn som kan beskytte dem og få dem til å føle seg trygge. Jeg bare... atte hæ??? At en mann klarer å få deg til å føle deg trygg og beskyttet har vel ikke noe med høyden hans å gjøre? Hvis en mann får meg til å føle meg trygg, så er det fordi han har personlighet og egenskaper som skal til! Er en høy mann synonymt med trygghet? En høy mann kan fortsatt behandle deg som dritt! Selv har jeg datet menn på både 190+ cm og 160 cm. Min nåværende ektefelle er 157 cm. Jeg elsker han for hvem han er! Slutt å kritiser deg selv som mann, og kvinner: det finnes gode hjerter i lave menn også. Klatre ned fra den 190cm høye stigen og se hva du kanskje går glipp av. Anonymkode: b97f1...798 13
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Du er ikke den eneste. Om du leser disse trådene så hadde du sett det. Anonymkode: 983f9...91c 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Det meste av vold skjer i hjemmet og blir begått av partner. Tenk på det dere som sier dere føler dere trygge med høye og sterke menn. Dere ville vært mye tryggere med menn på deres egen størrelse eller mindre. Anonymkode: a79fb...568 8
Jordbæra Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei vet du hva, det er så unødvendig mye smerte og lidelse alt som har med lave menn å gjøre! MENN klager over høyden sin hvis de er lavere enn 186 cm. KVINNER klager over høyden til menn som er under 186 cm. Det blir forklart med biologi: kvinner vil ha menn som kan beskytte dem og få dem til å føle seg trygge. Jeg bare... atte hæ??? At en mann klarer å få deg til å føle deg trygg og beskyttet har vel ikke noe med høyden hans å gjøre? Hvis en mann får meg til å føle meg trygg, så er det fordi han har personlighet og egenskaper som skal til! Er en høy mann synonymt med trygghet? En høy mann kan fortsatt behandle deg som dritt! Selv har jeg datet menn på både 190+ cm og 160 cm. Min nåværende ektefelle er 157 cm. Jeg elsker han for hvem han er! Slutt å kritiser deg selv som mann, og kvinner: det finnes gode hjerter i lave menn også. Klatre ned fra den 190cm høye stigen og se hva du kanskje går glipp av. Anonymkode: b97f1...798 Du er absolutt ikke den eneste. Så å si hver gang jeg liker en kjendis så er han maks 175 høy. Kjæresten min er 173 høy, jeg liker de best når de er rundt min høyde (166.) Jeg har faktisk dumpa menn fordi jeg syns de blir for høye 😅 Desverre har jeg blitt møtt av enkelte menn med at jeg er for høy for de når de er 5 cm høyere enn meg. 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 Mannen min er ca. like høy som meg (165 cm) og er fantastisk. Bryr meg ikke om høyden i det hele tatt. Lav betyr ikke nødvendigvis svak. Høy betyr ikke nødvendigvis sterk. Og sterk betyr ikke nødvendigvis en beskyttende helt heller. Handler nok mye om hva folk er og ikke er tiltrukket til, og det får man jo ikke forandret så mye på. Noen blir bare tiltrukket av menn som er høyere enn dem selv. Andre blir bare tiltrukket at kvinner som er lavere. Sånn er det og det kan ikke forandres. Men det vi kan forandre på er hvordan samfunnet i helhet ser på par, og kanskje prøve å normalisere det faktum at kvinner KAN være sammen med menn som er lavere enn dem, og motsatt. Hvis vi først får lagt fram den ideen og bevist at det er helt normalt og okay og ikke en umulig ting, tenker jeg at de folka som hadde det som et krav helt uten å vite hvorfor kanskje kan lette litt på det kravet og iallefall prøve det. Hva hvis Trude på 53 år som fortsatt leter etter drømmemannen hadde ignorert han hele livet sitt, fordi han var 2 cm lavere enn henne? Er ensomhet virkelig verdt de to cm? Og tenk på alle de høye kvinnene, og alle de lave mennene, som plutselig slipper å sitte ensomme i hvert sitt hjem bare fordi samfunnet lærer oss at kvinner skal være lave og menn høye... Anonymkode: 5e38a...05d 5
SoWhat? Skrevet 13. mai 2020 #6 Skrevet 13. mai 2020 Jeg har jo et ideal, og det er menn på 170-175. Den høyden syns jeg er fin, men jeg har vært sammen med og datet flest rundt 1, 80. Helt tilfeldig. Høyeste var 1,97, og jeg er bare 160 selv. Så det føltes bare som om jeg var en maur. Nå har jeg avtalt date med en på 165. Har visst om han en stund, og jeg liker ham godt. Han er utrolig morsom og utrolig sympatisk. Han har temperament, men det er jeg vokst opp med i hele familien, så et lite minus, men ikke stort. Han skjeller aldri ut andre. Dessuten er han sporty, og det liker jeg også. Men poenget her var kanskje at han "bare" er 165 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #7 Skrevet 13. mai 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: MENN klager over høyden sin hvis de er lavere enn 186 cm. KVINNER klager over høyden til menn som er under 186 cm. Anonymkode: b97f1...798 Jeg må innrømme at jeg aldri har hørt noen fremlegge disse påstandene. Eneste er at en del damer ønsker menn over 180 cm. 186 cm er helt nytt for meg. Anonymkode: 96dfe...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #8 Skrevet 13. mai 2020 Dette kan jo du si som er bitteliten. Jeg er 181 cm høy og ja, jeg vil ikke være sammen med en lav mann. Anonymkode: b9f56...efe 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #9 Skrevet 13. mai 2020 Har hatt 3 forhold. 2 av disse var med menn på 165 og 167. Hadde ingen problem med høyden deres, kan ikke huske det streifet hodet mitt engang at de "skulle vært høyere". Anonymkode: 4a96b...a98 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #10 Skrevet 13. mai 2020 Du er ikke den eneste! Jeg er 168 cm og eksen var 5 cm høyere. Synes det var perfekt, jeg. Har også datet en som har samme høyde og vekt som meg, uten at jeg tenkte noe over det. Nå treffer jeg en som er litt over 190 cm, og han veier det samme som eksen. Skal jeg være skikkelig overfladisk, tenner jeg visuelt mer på kroppen til eksen fordi han er "kompakt" og muskuløs, enn han jeg treffer nå som er tynnfeit. Jeg måler ikke min femininitet mot høyden til menn! Anonymkode: 036f3...526 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #11 Skrevet 13. mai 2020 Nei, du er ikke den eneste. Jeg er 181, og han var rundt 175. Er forsåvidt ikke veldig lavt, men så er jeg veldig høy da. Var uansett ikke høyden hans jeg ble sammen med. Ble sammen med ham, fordi jeg ble glad i ham, og trives i hans selskap. Ikke er han rik heller. Så det er ikke derfor. Jeg har faktisk mer utbetalt i mnd enn ham. Anonymkode: b2d9d...088
Nuttery Skrevet 13. mai 2020 #12 Skrevet 13. mai 2020 Noen liker epler, andre liker bananer. Noen syntes menn over 180 er attraktivt, noen liker menn under 180. Noen bryr seg om penislengde, andre bryr seg ikke. Hvor er det du vil? 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #13 Skrevet 13. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei vet du hva, det er så unødvendig mye smerte og lidelse alt som har med lave menn å gjøre! MENN klager over høyden sin hvis de er lavere enn 186 cm. KVINNER klager over høyden til menn som er under 186 cm. Det blir forklart med biologi: kvinner vil ha menn som kan beskytte dem og få dem til å føle seg trygge. Jeg bare... atte hæ??? At en mann klarer å få deg til å føle deg trygg og beskyttet har vel ikke noe med høyden hans å gjøre? Hvis en mann får meg til å føle meg trygg, så er det fordi han har personlighet og egenskaper som skal til! Er en høy mann synonymt med trygghet? En høy mann kan fortsatt behandle deg som dritt! Selv har jeg datet menn på både 190+ cm og 160 cm. Min nåværende ektefelle er 157 cm. Jeg elsker han for hvem han er! Slutt å kritiser deg selv som mann, og kvinner: det finnes gode hjerter i lave menn også. Klatre ned fra den 190cm høye stigen og se hva du kanskje går glipp av. Anonymkode: b97f1...798 Vet ikke hvilken verden du lever i, men i min har jeg aldri hørt noen klage på høyde, faktisk. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det meste av vold skjer i hjemmet og blir begått av partner. Tenk på det dere som sier dere føler dere trygge med høye og sterke menn. Dere ville vært mye tryggere med menn på deres egen størrelse eller mindre. Anonymkode: a79fb...568 De små er faktisk mer aggressive og voldelige. Bare å sjekke høydestatistikken i fengsel. Anonymkode: e05a9...965
Rant Skrevet 13. mai 2020 #14 Skrevet 13. mai 2020 Jeg liker hele mennesket. Man blir ikke glad i mennesket basert på høyden. Det er svært overfladisk. 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #15 Skrevet 13. mai 2020 Jeg elsker lave menn❤️ Anonymkode: e1e63...45c 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #16 Skrevet 13. mai 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: De små er faktisk mer aggressive og voldelige. Bare å sjekke høydestatistikken i fengsel. Anonymkode: e05a9...965 Må si jeg ble litt nysgjerrig nå. Send gjerne link til kilde. Anonymkode: a79fb...568
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #17 Skrevet 13. mai 2020 Forstår ikke hatet mot lave menn. Altså, høyde er så lite betydning uansett, ansikt er vel viktigere?? Anonymkode: 46802...84f 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #18 Skrevet 13. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker lave menn❤️ Anonymkode: e1e63...45c Jeg liker også lave menn, men de dumper meg, så nå går jeg for de høyere mennene siden menn ellers blir så stresset i sin maskulinitet av å date meg. Anonymkode: 77af5...800
Snop Skrevet 13. mai 2020 #19 Skrevet 13. mai 2020 Jeg var stormforelsket i en som var rett rundt 160 for noen år siden. Jeg registrerte jo at han var ganske lav, men det var ikke noe som plaget meg. 1
PokemonGone Skrevet 13. mai 2020 #20 Skrevet 13. mai 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker også lave menn, men de dumper meg, så nå går jeg for de høyere mennene siden menn ellers blir så stresset i sin maskulinitet av å date meg. Anonymkode: 77af5...800 Usikkerhet eller problemer med maskulinitet finnes hos alle menn 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå