AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Jeg har en katt (voksen) Men vurderer å skaffe meg kanin også, er det noen mulighet for at de kan bli venner, eller skal jeg bare glemme kaninen ? Anonymkode: 7ae10...3ca
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Du må ha to kaniner, en katt er ikke selskap nok, ei heller er et menneske. Bare en kanin kan være venn med en annen kanin katter er rovdyr og kaniner vil muligens alltid føle at de må være på vakt rundt den. stress er ikke bra. Anonymkode: fc75e...5a8 1
Baker Harepus Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en katt (voksen) Men vurderer å skaffe meg kanin også, er det noen mulighet for at de kan bli venner, eller skal jeg bare glemme kaninen ? Anonymkode: 7ae10...3ca Har du sett hvordan katta reagerer på kaniner? Vår hadde sett på det som å få servert leke og mat i samme pakke.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 Jeg tenker det kun kan gå om de vokser opp sammen fra de er små.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 30 minutter siden, Catalina Culès said: Jeg tenker det kun kan gå om de vokser opp sammen fra de er små. "Det kan gå" som at det kan hende katten ser på kaninen som et familiemedlem. Men for kaninen vil aldri en annen art og rovdyr være tilstrekkelig som selskap. Skaff gjerne kanin, TS, dyrebeskyttelsene har mange kaniner som trenger hjem. Men skaff to og skaff de fordi du har lyst på kanin og ikke som selskap til pus. Anonymkode: 2d04d...dfd 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #6 Skrevet 14. mai 2020 Har hatt det. De var veldig gode venner, men måtte passe på, for katta jakta så fort den så en mulighet. Anonymkode: b7bdf...e28
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #7 Skrevet 14. mai 2020 Skal du ha kanin ts er det MYE du må sette deg inn i. De må ha masse plass, de skal aldri plasseres i et bur. De må være to. Du må ha tepper utover gulvet for at de ikke skal skli. De må ha god kaninmat, ikke kornblandingen etc de selger på dyrebutikken. de skal ikke ha masse masse grønnsaker, det er bare snacks. De skal ha tilgang på høy 24/7, de skal ikke ha slipestein for tennene. jeg sier dette fordi mange ikke har kunnskap om det å ha kanin. Mye av kunnskapen som er der ute er utdatert for lenge siden, det er fra en tid hvor det var greit å ha kaniner i små bur, for de satt jo bare der å så fornøyde ut (selv om de endte opp med store skader og depresjon). Anonymkode: fc75e...5a8 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #8 Skrevet 14. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har hatt det. De var veldig gode venner, men måtte passe på, for katta jakta så fort den så en mulighet. Anonymkode: b7bdf...e28 Ja jøss, kjempegode venner 🙄 Anonymkode: fc75e...5a8 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #9 Skrevet 14. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Det kan gå" som at det kan hende katten ser på kaninen som et familiemedlem. Men for kaninen vil aldri en annen art og rovdyr være tilstrekkelig som selskap. Skaff gjerne kanin, TS, dyrebeskyttelsene har mange kaniner som trenger hjem. Men skaff to og skaff de fordi du har lyst på kanin og ikke som selskap til pus. Anonymkode: 2d04d...dfd Hadde det vært for selskap til pus, hadde det blitt en katt til. Anonymkode: 7ae10...3ca
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #10 Skrevet 14. mai 2020 Hadde kaniner og en katt da vi vokste opp. De var venner Hadde kaninene da kattungen flyttet inn, det har kanskje noe å si. Anonymkode: 03797...79c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #11 Skrevet 14. mai 2020 Hallo!? *bank* *bank* er det noen hjemme!? Katter spiser kaniner. Du må ha gått fra vettet om du tror dette er en god ide. Anonymkode: 67a05...b83 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #12 Skrevet 14. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hallo!? *bank* *bank* er det noen hjemme!? Katter spiser kaniner. Du må ha gått fra vettet om du tror dette er en god ide. Anonymkode: 67a05...b83 Hallo? *bank* *bank* er det noen hjemme!? Må da være mulig å svare folk uten å bli nebbete? Anonymkode: fc75e...5a8 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #13 Skrevet 14. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt det. De var veldig gode venner, men måtte passe på, for katta jakta så fort den så en mulighet. Anonymkode: b7bdf...e28 Jeg hadde også både katt og kanin når jeg var barn, de gikk fint sammen uten egentlig å bry seg om hverandre. Vi hadde også høner som gikk løse, og katten jaktet aldri på dem heller. Anonymkode: e95df...2aa
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #14 Skrevet 14. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde også både katt og kanin når jeg var barn, de gikk fint sammen uten egentlig å bry seg om hverandre. Vi hadde også høner som gikk løse, og katten jaktet aldri på dem heller. Anonymkode: e95df...2aa Regner med at katten da vokste opp med disse dyrene. Det blir noe helt annet å introdusere en voksen katt for byttedyr Anonymkode: fc75e...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #15 Skrevet 15. mai 2020 On 5/14/2020 at 7:35 PM, AnonymBruker said: Regner med at katten da vokste opp med disse dyrene. Det blir noe helt annet å introdusere en voksen katt for byttedyr Anonymkode: fc75e...5a8 Katter er kjipe dyr Anonymkode: 7d7bb...330
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #16 Skrevet 16. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Katter er kjipe dyr Anonymkode: 7d7bb...330 Neida Anonymkode: fc75e...5a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå