ukjentjente Skrevet 13. mai 2020 #1 Del Skrevet 13. mai 2020 Hei! Jeg har et kjøkken med håndtak som begynner å bli ganske slitte, fra IKEA. De er i en form for metall, og istedet for å kjøpe mange nye håndtak så vurderer jeg å spraylakkere/male dem. Til dere som har erfaring med dette, kan dette fungere og sitte godt? Hvilken maling/lakk anbefaler dere i så fall? Hvor langt vil ca en boks rekke mtp at håndtakene er ca 15 cm lange og 3 cm brede?.. Bare lurer på om dette er økonomisk lønnsomt eller om jeg like gjerne bare kjøper nye håndtak. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 13. mai 2020 #2 Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) Er de lakket eller malt fra før ? Mange ? Mye jobb å pusse ned ? En spraybox holder til mange ! -Som i mange kjøkken... Hammerslagslakk ..? -Sjekk ut..! a. Endret 13. mai 2020 av Sliten&kjørt52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Del Skrevet 13. mai 2020 Jeg hadde dørhåndtak i børstet stål, spraymalte dem i matt sort. Vasket de bare først, og sprayet to lag. Jeg brukte én boks quick bengallak til 2 dørhåndtak og 18 kjøkkenhåndtak på 12x3x1 cm. De holdt veldig bra frem til jeg begynte å sprite ned 😂 Så de må sprayes igjen. Mulig det finnes en sealer man kan bruke til slutt. Anonymkode: bfd53...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå