Gå til innhold

Hjelp! Jeg har blitt anmeldt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en tlf i dag om at jeg var blitt anmeldt. Navnet politimannen nevnte kjente jeg ikke igjen, og jeg ble anmeldt for uthenging. Jeg er lite aktiv på sosiale medier og har en liten vennekrets. Har også alltid vært snill pike, og jeg er helt fra meg på grunn av dette. 

Men jeg lurer på: skal man ikke få brev i postkassen om sånt? Han spurte om jeg kunne komme inn til avhør i morgen, og ba meg ringe nr hans da jeg var der. 

Er det sånn de gjør det? 

Anonymkode: cf1c6...480

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men aner du ikke hvem personen er? Hvis du googler eller facebooker? Enten har de feil person, eller så har den som har anmeldt tatt feil.

Anonymkode: 88015...071

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket at nummeret du ble oppringt fra tilhører politiet? Det virker litt rart at ikke dette skjer skriftlig.

Anonymkode: 52350...e55

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg ville ringt og fått det bekreftet før jeg dro selv om nummeret virker riktig.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Politiet innkaller ikke til avhør uten bevis. Slitt å heng ut folk da vel. Jeg håper de må betale for det du har gjort. Det er aldri greit å bli uthengt for å virke kul vet du. Så beste du kan gjøre er å være ærlig i avhøret. De sitter sikkert på noen sjermdumper i kontoret dems.

Anonymkode: 3211f...76c

• Liker 4
Gjest Fastnøkkel
Skrevet

Du har sikkert blitt pranka!

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en tlf i dag om at jeg var blitt anmeldt. Navnet politimannen nevnte kjente jeg ikke igjen, og jeg ble anmeldt for uthenging. Jeg er lite aktiv på sosiale medier og har en liten vennekrets. Har også alltid vært snill pike, og jeg er helt fra meg på grunn av dette. 

Men jeg lurer på: skal man ikke få brev i postkassen om sånt? Han spurte om jeg kunne komme inn til avhør i morgen, og ba meg ringe nr hans da jeg var der. 

Er det sånn de gjør det? 

Ringe nr hans da du var der? Eh, nei, du skulle henvendt deg i resepsjonen. Noen har tullet ned deg nå? 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Fastnøkkel skrev:

Du har sikkert blitt pranka!

Kanskje det er "5 på"?

• Liker 2
Gjest Fastnøkkel
Skrevet
Akkurat nå, Meadow skrev:

Kanskje det er "5 på"?

Det finnes en app man kan laste ned og ringe folk, så de blir pranka. 

AnonymBruker
Skrevet

Søk på google. Eller ring til politi stasjonen. Men det er normalt at politiet ringer og sier at du skal komme på avhør. Det er ikke noe nytt det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man får innkalling i posten. Du ringer til politistasjonen og snakker med dem der. Det er neppe lovlig å late som man er snut.

Anonymkode: 47029...f81

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man får innkalling i posten. Du ringer til politistasjonen og snakker med dem der. Det er neppe lovlig å late som man er snut.

Det gjør man ikke fpr en avhør. Holder med at de ringer deg og sier at du skal komme ned til politistasjonen

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politiet innkaller ikke til avhør uten bevis. Slitt å heng ut folk da vel. Jeg håper de må betale for det du har gjort. Det er aldri greit å bli uthengt for å virke kul vet du. Så beste du kan gjøre er å være ærlig i avhøret. De sitter sikkert på noen sjermdumper i kontoret dems.

De kan ta inn folk uten bevis når det kommer til uthenging og trakassering. Jeg har ALDRI hengt ut noen, jeg er en student som tenker mest på skole og engasjerer meg ikke i sosiale medier. Jeg diskuterer heller ikke på Facebook eller noen andre plattformer, og jeg aner ikke hvem denne personen er.

TS

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sjekket at nummeret du ble oppringt fra tilhører politiet? Det virker litt rart at ikke dette skjer skriftlig.

Jeg sjekket begge nr han ringte fra, han måtte bytte mobil første gang han ringte. Ingen av de er i nr opplysninger? 

TS

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør man ikke fpr en avhør. Holder med at de ringer deg og sier at du skal komme ned til politistasjonen

Spesielt at jeg og en kompis fikk innkalling til avhør i posten da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle dere være vitne eller var dere blitt anmeldt? 

TS

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er dere vitner.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men aner du ikke hvem personen er? Hvis du googler eller facebooker? Enten har de feil person, eller så har den som har anmeldt tatt feil.

Anonymkode: 88015...071

Nei, jeg aner ikke. Har ikke hørt navnet før, og jeg vet med total sikkerhet at jeg aldri har uthengt hverken han eller noen andre 

TS

• Liker 2
Gjest Lasox
Skrevet

Mest sannsynligvis bare tulletelefon siden dem ikke dukker opp på nettsidene? Men, man tuller ikke om slike ting. Veldig alvorlig å late som om man er politiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...