Gå til innhold

Møte tindermatchen som bor langt vekke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har møtt tindermatchen (el.l) som bor flere timer unna dere, hvordan gjore dere det? Noen som har lyst å fortelle hvordan det gikk?☺

Anonymkode: 42dbc...f6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er det snakk om 4 timer i mellom meg og daten. Hvordan jeg gjorde det? Jeg tok bare bilen å dro til ham🤷🏼‍♀️  vi hadde noen dager fri begge to, så vi fikk ei helg sammen. Vi har fortsatt kontakt, og vi er enige om å se hvor dette fører hen da vi begge vil se hverandre mer. På grunn av jobb og andre omstendigheter rundt, får vi ikke møtt hverandre så mye som vi hadde ønsket - så prosessen med å bli ordentlig godt kjent med hverandre tar litt lenger tid enn om vi hadde bodd nærmere hverandre. Men til gjengjeld har vi det kjempehyggelig når vi møtes, har enda ikke hatt noen krangler som kanskje andre hadde hatt etter så lang tid (8 mnd)🤷🏼‍♀️

Tenker det meste går, om begge er innstilt på å få det til å fungere. 

Anonymkode: 2f42c...727

AnonymBruker
Skrevet

Har min første Tinder-date til helgen. Han bor også et stykke unna, så vi skal møtes på halvveien :).

Anonymkode: bee15...a51

Skrevet

Aldri møtt en Tinder-date fra langt vekk, men besøkte andre jeg hadde møtt via nett, før Tinder-tiden. Tok bussen fra Oslo til Ålesund en gang. Gikk jo helt greit det, ble en hyggelig langhelg, og en håndfull møter i etterkant av det, men da vi begge var studenter var det ikke veldig praktisk å ha et forhold på den måten.

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt noen i kombinasjon av at jeg skulle møte familie og venner i samme område. Personene har nok vært hovedmotivasjonen for reisene, men jeg var ikke så gira på å reise ens ærend til noen jeg ikke en gang visste om jeg ville overnatte hos som student med tanke på økonomi.

I dag er det nok bare dating for gøy som foregår slik, for jeg vil ikke ha et avstandsforhold med mer enn én time mellom. Spesielt når jeg ikke vet hvor jeg havner fremover for jobb. Den lille helgen jeg har vil jeg ikke bruke på å reise slik at jeg potensielt bare har én hel dag med personen før jeg må reise igjen. 

Anonymkode: 0884d...22e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får dem til å fly eller kjøre hit jeg bor :) 

Anonymkode: 4fcf5...5d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...