Gå til innhold

Hvordan og hvor dyr bør klokka til mannen være?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at du er på en date med en mann, også har han en klokke. Hvordan bør klokka hans se ut, og hvor dyr bør den minst være?

Anonymkode: 1d6d5...4d6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

50 kr må den minst være. Om jeg hører at han har fått den gratis så er det dealbreaker ass

;)

Anonymkode: 77997...547

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

En klokke er en klokke. Det viktigste er at den tikker og går.

Anonymkode: 3fb02...e1e

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La oss si at du er på en date med en mann, også har han en klokke. Hvordan bør klokka hans se ut, og hvor dyr bør den minst være?

Den må være rolex... 😂😂

Skrevet

Klokka skal være på mobilen. Å kaste penger bort på en klokke er idiotisk. 

• Liker 4
Skrevet

Sitter noen virkelig på date og funderer på hvor dyr klokka hans er??    Funderer de videre på hva t-skjorta, jakka og skoa koster også?  Og hva har det å si for en manns kvalitet?  Tipper det er kvinner som ikke syns menn som kjører Toyota er gode nok som tenker slik!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kun folk som har et forhold til klokker utover normal interesse legger merke til en klokke, de andre som bryr seg over hva du har på håndleddet er overfladisk 

Anonymkode: 13505...ed8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Klokka til mannen min på bryllupsdagen kostet presist 89 kroner på Ebay. Mer stolt kunne jeg ikke være. Det er mannen som tells ikke den ulevende tingen på håndleddet 🤪

Anonymkode: c740a...fc0

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke å bry meg om verken prisen eller hvordan den ser ut. ;) 

• Liker 1
Skrevet

jeg arvet en diger bestefarklokke, den var sikkert svindyr. kan jeg regne med damer i kø? 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Apocalypte said:

Sitter noen virkelig på date og funderer på hvor dyr klokka hans er??    Funderer de videre på hva t-skjorta, jakka og skoa koster også?  Og hva har det å si for en manns kvalitet?  Tipper det er kvinner som ikke syns menn som kjører Toyota er gode nok som tenker slik!

Jeg har blitt "turned down" flere ganger på grunn av lav inntekt. Lav inntekt på "650 000". Hun ene Jenta sa "alle menn som tjener under 1 millioner er tapere".

Skrevet

Mange menn har vel samme forhold til klokker som kvinner har til dyre vesker og sko. Det er liksom det vi har å «pynte oss» med, men sånt funker vel kanskje best på samme kjønn. Jeg aner ikke om datens veske koster 200 eller 200 000, men klokka til han på nabobordet har jeg fort full kontroll på😅

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt "turned down" flere ganger på grunn av lav inntekt. Lav inntekt på "650 000". Hun ene Jenta sa "alle menn som tjener under 1 millioner er tapere".

Tjente hun en mill selv?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Påkrevd said:

Mange menn har vel samme forhold til klokker som kvinner har til dyre vesker og sko. Det er liksom det vi har å «pynte oss» med, men sånt funker vel kanskje best på samme kjønn. Jeg aner ikke om datens veske koster 200 eller 200 000, men klokka til han på nabobordet har jeg fort full kontroll på😅

Det er vel ingen som bruker en veske til 200 000. Tror de aller dyreste veskene koster opptil 100 000 kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

kun metroseksuelle menn som bruker klokker.

Anonymkode: 281a5...e41

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Apocalypte said:

Tjente hun en mill selv?

Nei det gjorde hun ikke. Sjekka henne på skattelistene. Hun tjente mindre enn meg.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du går tydeligvis etter feil damer. 

Anonymkode: bae9a...55e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei det gjorde hun ikke. Sjekka henne på skattelistene. Hun tjente mindre enn meg.

Førkje!

Anonymkode: 23137...0df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Førkje!

Anonymkode: 23137...0df

Hva betyr førkje? Har aldri hørt det ordet før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...