AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Del Skrevet 12. mai 2020 Vi skal ha en langhelg et stykke fra hvor vi bor i sommer. Ca 8,5 time med bil. Jeg har en liten bil, som ikke nødvendigvis tåler en så lang tur. Og som fort kan bli litt trang på en så langt tur med 1 voksen og 3 barn. Jeg vurdere derfor å lease en bil for disse dagene. Men det har jeg aldri gjort før. Noen som har en plass å anbefale? Som ikke er altfor dyrt? Anonymkode: 36b8c...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Del Skrevet 12. mai 2020 Leiebil er det du skal ha. Tror kanskje nabobil blir rimeligst, uten at jeg har sjekket priser hos leiebilfirmaer på lang tid. https://nabobil.no/ Anonymkode: 4e8f5...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Del Skrevet 13. mai 2020 Er du medlem i en forening eller klubb har du kanskje 20% rabatt hos f.eks. Avis eller Hertz. Sjekk også ut Rent-A-Wreck. Det er ikke så dyrt å leie bil lenger. Anonymkode: 2e53c...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 13. mai 2020 #4 Del Skrevet 13. mai 2020 og pass på at du leier med fri kilometer, ellers blir 8,5 timer kjøring dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imperfectionibus Skrevet 13. mai 2020 #5 Del Skrevet 13. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skal ha en langhelg et stykke fra hvor vi bor i sommer. Ca 8,5 time med bil. Jeg har en liten bil, som ikke nødvendigvis tåler en så lang tur. Og som fort kan bli litt trang på en så langt tur med 1 voksen og 3 barn. Jeg vurdere derfor å lease en bil for disse dagene. Men det har jeg aldri gjort før. Noen som har en plass å anbefale? Som ikke er altfor dyrt? Anonymkode: 36b8c...d06 Du skal ikke lease men leie Du får høre med leiebil selskapene i ditt område og evt nabobil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå