Gå til innhold

Lease bil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi skal ha en langhelg et stykke fra hvor vi bor i sommer. Ca 8,5 time med bil. Jeg har en liten bil, som ikke nødvendigvis tåler en så lang tur. Og som fort kan bli litt trang på en så langt tur med 1 voksen og 3 barn. Jeg vurdere derfor å lease en bil for disse dagene. Men det har jeg aldri gjort før. Noen som har en plass å anbefale? Som ikke er altfor dyrt? :)

Anonymkode: 36b8c...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Leiebil er det du skal ha. Tror kanskje nabobil blir rimeligst, uten at jeg har sjekket priser hos leiebilfirmaer på lang tid.

https://nabobil.no/

Anonymkode: 4e8f5...85e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du medlem i en forening eller klubb har du kanskje 20% rabatt hos f.eks. Avis eller Hertz. Sjekk også ut Rent-A-Wreck. Det er ikke så dyrt å leie bil lenger.

Anonymkode: 2e53c...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og pass på at du leier med fri kilometer, ellers blir 8,5 timer kjøring dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha en langhelg et stykke fra hvor vi bor i sommer. Ca 8,5 time med bil. Jeg har en liten bil, som ikke nødvendigvis tåler en så lang tur. Og som fort kan bli litt trang på en så langt tur med 1 voksen og 3 barn. Jeg vurdere derfor å lease en bil for disse dagene. Men det har jeg aldri gjort før. Noen som har en plass å anbefale? Som ikke er altfor dyrt? :)

Anonymkode: 36b8c...d06

Du skal ikke lease men leie

Du får høre med leiebil selskapene i ditt område og evt nabobil

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...