Gå til innhold

Lease bil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha en langhelg et stykke fra hvor vi bor i sommer. Ca 8,5 time med bil. Jeg har en liten bil, som ikke nødvendigvis tåler en så lang tur. Og som fort kan bli litt trang på en så langt tur med 1 voksen og 3 barn. Jeg vurdere derfor å lease en bil for disse dagene. Men det har jeg aldri gjort før. Noen som har en plass å anbefale? Som ikke er altfor dyrt? :)

Anonymkode: 36b8c...d06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leiebil er det du skal ha. Tror kanskje nabobil blir rimeligst, uten at jeg har sjekket priser hos leiebilfirmaer på lang tid.

https://nabobil.no/

Anonymkode: 4e8f5...85e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du medlem i en forening eller klubb har du kanskje 20% rabatt hos f.eks. Avis eller Hertz. Sjekk også ut Rent-A-Wreck. Det er ikke så dyrt å leie bil lenger.

Anonymkode: 2e53c...367

Skrevet

og pass på at du leier med fri kilometer, ellers blir 8,5 timer kjøring dyrt.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha en langhelg et stykke fra hvor vi bor i sommer. Ca 8,5 time med bil. Jeg har en liten bil, som ikke nødvendigvis tåler en så lang tur. Og som fort kan bli litt trang på en så langt tur med 1 voksen og 3 barn. Jeg vurdere derfor å lease en bil for disse dagene. Men det har jeg aldri gjort før. Noen som har en plass å anbefale? Som ikke er altfor dyrt? :)

Anonymkode: 36b8c...d06

Du skal ikke lease men leie

Du får høre med leiebil selskapene i ditt område og evt nabobil

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...