Gå til innhold

Hva skal jeg ha til middag?

Fremhevede innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Har kjøttdeig, poteter, ris, pluss noe dilldall. Har ikke lyst til å lage kjøttkaker. har mest lyst på noe enkelt, men vet ikke hva... :roll:

Noen tips?

Vet jeg ikke har noe særlig til utgangspunkt, men noe må det vel gå an å få til... :ler: Skulle ønske jeg hadde noe pasta, men det er langt til butikk herfra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grille burger? Lage noe greier på spyd? Et eller annet? Er ikke så mye til hjelp, ser jeg :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Har du for eksempel tomater på boks/tomatpure, litt løk eller noe slikt? Da kunne du jo laget en slik formrett jeg av og til lager: kjøttsaus (ala bolognese) i bunn, potetmos, tomatskiver og litt ost på toppen. Stekes ved 225grader til osten har blitt litt brun i kantene. :)

Skrevet

Faktisk er kjøttsaus, slik man ellers serverer med pasta, kjempegodt til ris også...

Eller miks sammen alt du finner til en slags gryterett.

Eller stek kjøttdeigen med pepper og annet krydder, godt med krydder, og server med kakte poteter?

Gjest Violetta
Skrevet

Fant pastaplater, problemet ble løst, det ble lasagne. Passer meg utmerket i dag. Men takk for tips, jeg kommer helt sikkert til å bruke noen av dem! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...