Gå til innhold

Tinder- eksen dukker opp flere ganger daglig.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på tinder og noen profiler kommer opp på nytt med jevne mellomrom, men nå har eksen min dukket opp 3 ganger det siste døgnet og jeg sviper ikke mye , sånn et par minutter 2 ganger om dagen kanskje. Har ikke opplevd at en person har dukket opp så fortløpende, men kanskje en gang i uka at den samme profilen dukker opp. Eksen har de samme bildene, opplysningene og bio.. og vil ikke tro at han har slettet kontoen 3 ganger på en dag. Hva kan være grunnen til det? Litt irriterende. Også akkurat eksen.. 

Anonymkode: e13a3...c27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har slettet, men kanskje han hadde litt problemer med mobil/nettbrett eller en bug på tinder slik at han slettet flere ganger. For eksempel, først slette, så reaktivere, men layouten ser ikke korrekt ut(bug) , så han sletter igjen, reaktiverer oosv. 

Anonymkode: 5f303...ca9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg unmatchet en fyr jeg hadde fått god kontakt med, fordi han etter noen dager fortalte meg at han hadde dame men at det var så og si slutt (yeah right, lurer på om dama hans var enig i det). 

Jeg slettet han altså, og i løpet av kvelden hadde han superliket meg fire ganger, jeg avslo hver gang. Regner med han slettet appen og startet på nytt alle gangene for å finne meg igjen. 

Anonymkode: a9998...ebe

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på tinder og noen profiler kommer opp på nytt med jevne mellomrom, men nå har eksen min dukket opp 3 ganger det siste døgnet og jeg sviper ikke mye , sånn et par minutter 2 ganger om dagen kanskje. Har ikke opplevd at en person har dukket opp så fortløpende, men kanskje en gang i uka at den samme profilen dukker opp. Eksen har de samme bildene, opplysningene og bio.. og vil ikke tro at han har slettet kontoen 3 ganger på en dag. Hva kan være grunnen til det? Litt irriterende. Også akkurat eksen.. 

Takk for info. Hva skal diskuteres her?

Anonymkode: 30521...6ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for info. Hva skal diskuteres her?

Anonymkode: 30521...6ba

Hvorfor det skjer. Du ser vel spørsmålstegnet inni der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...