AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Har datet en mann en stund, og har vært mye hos hverandre. Jeg overnattet hos han igjen og han måtte dra tidlig på jobb så jeg var der litt før jeg dro hjem. Det var ganske rotete etter all maten vi hadde laget, og siden jeg hadde vært der og vært med på rotet så ryddet jeg leiligheten strøken og brettet noen klær som lå i en haug. Så tok jeg med meg søppelet når jeg dro. Jeg trodde han skulle bli glad for det, men han syntes det var en rar ting å gjøre. Det var jo godt ment, jeg ville han skulle få slappe av etter han kom hjem etter en lang dag fra jobb. Nå svarer han meg ikke. Jeg funker ikke i datingverden tydeligvis 😔 Anonymkode: a4ba0...da7
got2go Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 Umodent å ikke svare. Kanskje han følte at du tok deg litt for mye til rette? Du kunne ha rydda bort rotet etter maten, men lagt det andre ligge. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har datet en mann en stund, og har vært mye hos hverandre. Jeg overnattet hos han igjen og han måtte dra tidlig på jobb så jeg var der litt før jeg dro hjem. Det var ganske rotete etter all maten vi hadde laget, og siden jeg hadde vært der og vært med på rotet så ryddet jeg leiligheten strøken og brettet noen klær som lå i en haug. Så tok jeg med meg søppelet når jeg dro. Jeg trodde han skulle bli glad for det, men han syntes det var en rar ting å gjøre. Det var jo godt ment, jeg ville han skulle få slappe av etter han kom hjem etter en lang dag fra jobb. Nå svarer han meg ikke. Jeg funker ikke i datingverden tydeligvis 😔 Anonymkode: a4ba0...da7 Du funker. Han funker ikke. Og er umoden. Anonymkode: 1c6d8...c04 9
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Hørtes jo veldig deilig ut å komme til rydda kåk, nei synes ikke du skal slutte med det. Anonymkode: 62b20...af2 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 Skulle ønske flere var som det. Du er ikke problemet her nei Anonymkode: 7441e...c0d 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 På den annen side: om det skulle bli dere og dere flytter sammen. Så hadde du blitt forbanna fordi han alltid roter og du alltid må rydde opp fordi han gidder ikke. Anonymkode: 1c6d8...c04 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 Han reagerte slik fordi han ikke er interessert i deg som kjæreste. Som.lettvint sex, ja. Men da du ryddet tok du steget inn i kjærestesonen og det vil han tydeligvis ikke ha deg. Anonymkode: 91d39...42f 6
Raven.Writingdesk Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 Jeg synes det du gjorde var helt innafor, en veldig fin gest. Om jeg skal gi noe svar som kan rasjonalisere hans oppførsel er det at kanskje han følte seg på en måte ydmyket av deg, via at du ryddet opp rotet hans..? Kanskje har han tolket det som en "her er det så rotete at noen må gripe inn" greie. Om han er godt voksen og vært i forhold tidligere hvor hans rot kanskje var et tema kan det være at det at du rydder "ripper opp" i noe sånt. ("Enda ei dame som forsøker å bestemme over meg/oppdra meg"- greie) Jeg synes det du gjorde var kjempefint, og du kan jo forklare at du forsøkte å være grei, og hadde selv blitt kjempeglad om noen hadde ryddet hjemme hos deg etter en sen kveld, hvor du måtte på jobb dagen etter. Om han fortsatt er sur over dette ville jeg tenkt det samme som mange over: "good riddance".. 1
Cinnamondiva Skrevet 12. mai 2020 #10 Skrevet 12. mai 2020 Veldig merkelig å bli sur for at du ryddet. Kanskje han liker det rotete. Men uansett skulle han bare vært takknemlig
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #11 Skrevet 12. mai 2020 Fin gest ja, men om han er noe privat av seg eller har hatt noen dårlige erfaringer kan han fort føle at du sniker i sakene hans ved å rydde annet enn rotet med maten dere lagde. Anonymkode: 2bbfe...1dc 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #12 Skrevet 12. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har datet en mann en stund, og har vært mye hos hverandre. Jeg overnattet hos han igjen og han måtte dra tidlig på jobb så jeg var der litt før jeg dro hjem. Det var ganske rotete etter all maten vi hadde laget, og siden jeg hadde vært der og vært med på rotet så ryddet jeg leiligheten strøken og brettet noen klær som lå i en haug. Så tok jeg med meg søppelet når jeg dro. Jeg trodde han skulle bli glad for det, men han syntes det var en rar ting å gjøre. Det var jo godt ment, jeg ville han skulle få slappe av etter han kom hjem etter en lang dag fra jobb. Nå svarer han meg ikke. Jeg funker ikke i datingverden tydeligvis 😔 Anonymkode: a4ba0...da7 NEI JENTE NEI! Det er sånn det strarter, så står du der 10 år etterpå med kluten i hånda, og støvsugeren i den andre, og lurer på hvorfor han ikke hjelper til mer. Bare NEI, NEI! Anonymkode: 513cf...67c 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #13 Skrevet 12. mai 2020 Personlig. Om han hadde ryddet og vasket etter maten hadde jeg syntes jeg det hadde vært koselig, eller redd opp sengen. Om han hadde brettet klær som lå fremme, støvsugd, vasket servant på bad med mer, ville jeg ikke likt det. Det hadde jeg opplevd som et stikk til at jeg ikke hadde ryddet før han kom, at det ikke var på hans standard. Og om noen gikk enda lengre og systematiserte skuffer og slikt ville jeg blitt direkte sur. (leser ikke innlegget ditt slik, da) Men å ikke svare er ikke bra, uansett. Anonymkode: e28b0...1f4 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #14 Skrevet 12. mai 2020 Spørs jo helt på hva du gjorde. Mamma pleide å gjøre sånne ting, og da forsvant det alltid ting. Hun gjorde det på automatikk og satte ting hvor det passet henne, og "hadde aldri sett det" da jeg spurte hvor ting var blitt av. Måtte erstatte en biblioteksbok hun hadde ryddet bort og aldri sett, og gikk rett i forsvar da jeg fant den i en tilfeldig hylle et halvt år etter. Hvis du bare tok oppvasken ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 694be...02e 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #15 Skrevet 12. mai 2020 Litt rart dere lot maten stå til dagen etter, naturlig å rydde litt da ja. Er han veldig rotete av seg, så er han kanskje ikke noe for deg hvis du har «støv på hjernen»? Anonymkode: 62b20...af2
Antiviruset Skrevet 12. mai 2020 #16 Skrevet 12. mai 2020 2 timer siden, got2go skrev: Umodent å ikke svare. Kanskje han følte at du tok deg litt for mye til rette? Du kunne ha rydda bort rotet etter maten, men lagt det andre ligge. Pokker ta mannen er idiot! Finne en slik herlig dame og så rakke ned på henne fordi hun gir den gesten der? Joda TS du fungerer i datingverden, men finn deg noen som setter pris på dine handlinger og omtanke, og ikke en sånn stut som det der. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #17 Skrevet 12. mai 2020 Kan hende at han tok det som om du synes det var alt for rotete hos han. Og at han ble flau/ skammet seg. Jeg hadde hvertfall tatt det sånn, men jeg er kvinne da. Anonymkode: 0bedc...f53
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #18 Skrevet 12. mai 2020 Han følte vel du overkjørte ham. Anonymkode: a36f2...9b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå