Silva Pluvialis Skrevet 18. mai 2020 #21 Del Skrevet 18. mai 2020 (endret) . Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. mai 2020 #22 Del Skrevet 18. mai 2020 På 13.5.2020 den 14.42, Tobias Juul Grythe skrev: HUFSA. Det kvinnemennesket er jeg redd for enda. På 16.5.2020 den 13.37, sunnyday skrev: Hufsa. I likhet med andre her er jeg fremdeles redd for Hufsa. BØ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 18. mai 2020 #23 Del Skrevet 18. mai 2020 35 minutter siden, jukkapalme skrev: BØ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkiwinkiii Skrevet 14. juni 2020 #24 Del Skrevet 14. juni 2020 Ballonger,knapper på klær og klovner.🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 15. juni 2020 #25 Del Skrevet 15. juni 2020 Min far 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury_ Skrevet 15. juni 2020 #26 Del Skrevet 15. juni 2020 Brann, innbruddstyver, å sove med armer eller ben utenfor dyna, kjelleren og loftet, spøkelser (hadde blitt fortalt mange ganger av damen vi kjøpte huset av at mannen hennes jevnlig måtte si til spøkelsene at de måtte slute å lage så mye leven på natta. Hørte dem av og til herje selv...), kvikksand og å bli kidnappet. Er vel forsåvidt redd for alle unntatt kvikksanden fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evig_student Skrevet 1. april 2023 #27 Del Skrevet 1. april 2023 Jeg var redd for utkledde folk, spesielt klovner og kaptein Sabeltann. Blir fortsatt ukomfortabel av det 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april 2023 #28 Del Skrevet 1. april 2023 Evig_student skrev (22 minutter siden): Jeg var redd for utkledde folk, spesielt klovner og kaptein Sabeltann. Blir fortsatt ukomfortabel av det 😆 Husker jeg og mamma dro på sirkus en gang når jeg var 5 år og så begynte jeg å grine når jeg så en klovn 😅 tror vi dro derfra da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 1. april 2023 #29 Del Skrevet 1. april 2023 Evig_student skrev (25 minutter siden): Jeg var redd for utkledde folk, spesielt klovner og kaptein Sabeltann. Blir fortsatt ukomfortabel av det 😆 Det var/er jeg også!😂 De kan være påtrengende, invaderende og uforutsigbare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evig_student Skrevet 1. april 2023 #30 Del Skrevet 1. april 2023 Bra vi er flere 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2023 #31 Del Skrevet 3. april 2023 En nabo vi ble fortalt at spiste barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 6. april 2023 #32 Del Skrevet 6. april 2023 Fylliker Hull i ozonlaget Blodigler Løse hunder At noen skulle følge etter meg i skogen/gatene (fottrinn) Forsåvidt ikke så begeistret for noen av delene den dag i dag... men tenker lite på ozonlaget nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. april 2023 #33 Del Skrevet 6. april 2023 Rhodiola skrev (44 minutter siden): Tredje verdenskrig. Ble introdusert for litt for mye, litt for tidlig. I 2001 så så jeg noen på nyhetene prate om at en meteoritt ville treffe verden om 10 år og utslette oss, fra den dagen trodde jeg at verden ville være over innen 2011 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. april 2023 #34 Del Skrevet 7. april 2023 Snabeltann skrev (2 timer siden): Fylliker Hull i ozonlaget Blodigler Løse hunder At noen skulle følge etter meg i skogen/gatene (fottrinn) Forsåvidt ikke så begeistret for noen av delene den dag i dag... men tenker lite på ozonlaget nå. Jeg var også redd alt det der med unntak av løse hunder. Hull i ozonlaget ble vi jo fôret med som barn på 80-tallet. Var også livredd for å bli kidnappet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 7. april 2023 #35 Del Skrevet 7. april 2023 Brann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 7. april 2023 #36 Del Skrevet 7. april 2023 Fulle personer, brøytebilen, edderkopper, min «bestevenninne», svømming på skolen (svømming i sjøen hjemme var greit), høylytte barn som gikk noen klasser over meg. Og jeg fikk høre at «fjellfinner» var fulle og farlige. Nå er jeg ikke redd brøytebilen. Liker ikke fulle fremmede menn, synes noen er ekle. Edderkopper vil jeg helst ha litt avstand til, men jeg har reddet en fra vannskåla til hunden en gang. Jeg tør ikke svømme i svømmehallen. Samer? Er same selv. Har sluttet med selvhat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magika_fra_Fyll Skrevet 7. april 2023 #37 Del Skrevet 7. april 2023 Banana Airlines hadde konsert på torget der vi bodde og de hadde en fyr i gorilladrakt gående blant publikum, jeg ble ekstremt redd og var i flere år redd gorillaer og folk i slike drakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 7. april 2023 #38 Del Skrevet 7. april 2023 Å sitte i en bil mens den vaskes i vaskehall. Har unngått dette hele mitt voksne liv... Helt til for noen dager siden når jeg tvang meg selv til å bli med inn i en når mannen min skulle vaske bilen sin. Jeg aner ikke hvorfor jeg var så redd for det som liten. Jeg er jo ikke "redd" nå som voksen. Jeg vet jo at det ikke er farlig, men jeg syns fortsatt at det er ubehagelig og utrivelig så er derfor jeg har unngått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 7. april 2023 #39 Del Skrevet 7. april 2023 Skumle filmer. Eller bare se coveret til skrekkfilmer. Da vi skulle leie film på gatekjøkkenet (80-tallet! VHS-kassetter og moviebox! 😁😁) måtte jeg passe på å ikke se for mye på filmcovrene i grøsser-hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tåkefugl Skrevet 5. mai 2023 #40 Del Skrevet 5. mai 2023 Stankelbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå