AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Hei, er det noen som har AirPods og vet om man bør gå for den vanlige typen eller pro? jeg er svært usikker. Jeg synes i utgangspunktet at pro er alt for dyrt, men så er de også vann- og svettebestandig, og tenkte jo å bruke de på trening også. Anonymkode: eea7b...488
sstinemor Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 Jeg bruker mine vanlige AirPods på trening. De blir med på joggeturer i høljeregn og jeg har sikkert svetta de ned 100 ganger. Funker fortsatt som da de var nye. Jeg liker formen på AirPods og EarPods mye bedre enn sånne gummiknotter som er på AirPods pro. Eneste store fordelen jeg ser med AirPods pro er støydempinga (og gummiknottene om man liker de best). Ellers er de vel ganske like. 1
Kanutte Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Mine airpods har akkurat blitt vasket på 40 grader og tørketromla. Ser ut som de overlevde. Må sjekke ut mikrofonen på dem, men lyden er god. Skulle jeg kjøpt nye nå hadde jeg nok gått for pro, rett og slett fordi de sannsynligvis sitter bedre i ørene. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Takk for svar dere! det viktigste for meg er ikke nødvendigvis støydemping, men om den sitter godt i øret og samtidig egner seg til både løping og styrketrening. Anonymkode: eea7b...488
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 Jeg har begge. Jeg bruker de gamle til trening, og syns de er best - støydempingen i de nye oppleves mer forstyrrende enn behagelig ved løping. Da jeg kjøpte pro trodde jeg først at jeg ikke ville trenge de gamle lenger, men oppdaget bare etter en uke at jeg tok feil. Jeg foretrekker de gamle til aktivitet. Mens de nye er best til å blokkere ute omgivelsene når jeg jobber i åpent kontorlandskap eller sitter på bussen. Anonymkode: fc190...e45
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar dere! det viktigste for meg er ikke nødvendigvis støydemping, men om den sitter godt i øret og samtidig egner seg til både løping og styrketrening. Anonymkode: eea7b...488 Folk har forskjellige ører og de vanlige airpods kan ikke tilpasses. Slik at de vil passe mange ører, men ikke alle. Så ville prøvd dem før jeg kjøpte dem. Anonymkode: 08c53...b34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå