AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Vil det bli tvangsvaksinering og hvis ikke vaksinert, får man ikke engang lov å gå i butikken, reise, jobbe...? Er dette en måte for myndighetene å få til en destruksjon av oss? Hvorfor er det egt så uavklart av hvor viruset kommer fra? Er den eneste måten å bli smittet på gjennom væske? I vaksinen er det væske og kroppen vår har kroppsvæske. Er det derfor de skal "teste" så mange, sånn at de som tester positivt for korona, at deres kroppsvæske med korona smitte skal brukes i vaksinen? https://youtu.be/QJumVaMix6A Anonymkode: acfb1...c99 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 Nå er de testene utrolig upålitelige vist. Er mer falsk positiv enn positive. Og falsk negativ skjer også ofte. Så derfor kan de jo heller ikke vite om antistoffer finnes før de tester direkte etter dette hos alle. Og ja, de kan bruke antistoffer til å lage vaksiner. Noe som jo er utrolig positivt. Men tvangsvaksinering vil det aldri bli. Dog er jo en vaksine ofte oppbygd slik at det da er "døde" virus man sprøyter inn, som gjør at kroppen klarer å lage antistoffer mot viruset. Mye viktig å lære og lese om virus, hva vaksiner er og hvordan de virker, fra pålitelige kilder. Anonymkode: 7568e...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Nei, vi skal ikke destrueres av myndighetene, hvor får du sånne ideer fra? Hvorfor skulle vi det? Det blir ikke noe tvangsvaksinering, sånt driver vi heller ikke med her til lands. Anonymkode: b74a0...470 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, vi skal ikke destrueres av myndighetene, hvor får du sånne ideer fra? Hvorfor skulle vi det? Det blir ikke noe tvangsvaksinering, sånt driver vi heller ikke med her til lands. Anonymkode: b74a0...470 Vi driver heller ikke med ødeleggelse av demokratiet slik vi kjenner det, setter friske folk i karantene, nekter befolkningen å møte nær familie og stenger skoler og barnehager og viktige deler av helsevesenet. Oi, nei vent.... Anonymkode: 4fa3f...534 4
GammelKaktus Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi driver heller ikke med ødeleggelse av demokratiet slik vi kjenner det, setter friske folk i karantene, nekter befolkningen å møte nær familie og stenger skoler og barnehager og viktige deler av helsevesenet. Oi, nei vent.... Anonymkode: 4fa3f...534 Herlighet...🙄 10
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, FrøkenMånestråle skrev: Herlighet...🙄 Jeg tror ikke vi vil komme til tvangsvaksinering i Norge. Likevel kan det bli slik at de som ikke er vaksinert ikke har tilgang på alle goder som de som er vaksinert får. Uansett så var det jeg ville frem til er at vi de siste månedene har godtatt masse som vi egentlig ikke godtar. Vi har opplevd masse som vi aldri trodde skulle bli virkelighet her i Norge. Hvorfor i alle dager tror fortsatt folk at det utenkelige fortsatt er utenkelig? Anonymkode: 4fa3f...534 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Uansett så var det jeg ville frem til er at vi de siste månedene har godtatt masse som vi egentlig ikke godtar. Vi har opplevd masse som vi aldri trodde skulle bli virkelighet her i Norge. Hvorfor i alle dager tror fortsatt folk at det utenkelige fortsatt er utenkelig? Anonymkode: 4fa3f...534 Vi lever i et demokrati, og i et demokrati kan flertallet nekte mindretallet å utsette resten for livsfare. Heldigvis. Anonymkode: c1a7c...b81 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi lever i et demokrati, og i et demokrati kan flertallet nekte mindretallet å utsette resten for livsfare. Heldigvis. Anonymkode: c1a7c...b81 Hæ? Mener du at du er for tvangsvaksinasjon? Kan du begrunne det i så fall? Anonymkode: 4fa3f...534 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #10 Skrevet 12. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hæ? Mener du at du er for tvangsvaksinasjon? Kan du begrunne det i så fall? Anonymkode: 4fa3f...534 Fordi det gjør at færre blir syke og dør, og samfunnet trenger ikke stenges ned igjen slik at vi får mer penger til velferd. Vaksine beskytter ikke bare den som får vaksinen, men også alle de ville smittet. Anonymkode: c1a7c...b81 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #11 Skrevet 12. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det gjør at færre blir syke og dør, og samfunnet trenger ikke stenges ned igjen slik at vi får mer penger til velferd. Vaksine beskytter ikke bare den som får vaksinen, men også alle de ville smittet. Anonymkode: c1a7c...b81 Hva med at det er jeg som bestemmer over min kropp? Det er ingen som skal bestemme hva som skal injiseres i min kropp mot min vilje. Jeg tror du er spinn hakke gal?! Jeg er et voksent menneske som er helt kapabel til å ta egne beslutninger. Jeg anser risikoen for å få korona og virkningene av det som mindre enn bivirkninger av en eventuelt hastevaksine. Jeg og ungene vil ikke ha noen vaksine mot korona, og ikke f om noen skal tvinge meg til å ta den heller! Jeg er ingen fanatisk antivaxer, jeg og ungene følger det ordinære vaksineprogrammet, men noen hastevaksine, mot noe som er ufarlig for de aller fleste, det skal vi ikke ha! Anonymkode: 4fa3f...534 13
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #12 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva med at det er jeg som bestemmer over min kropp? Det er ingen som skal bestemme hva som skal injiseres i min kropp mot min vilje. Jeg tror du er spinn hakke gal?! Anonymkode: 4fa3f...534 Det er demokratiet som bestemmer hvilke lover du må følge når du bor i Norge, ikke du. Hvis ikke du vil gjøre det må du flytte. Anonymkode: c1a7c...b81 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #13 Skrevet 12. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er demokratiet som bestemmer hvilke lover du må følge når du bor i Norge, ikke du. Hvis ikke du vil gjøre det må du flytte. Anonymkode: c1a7c...b81 Selvfølgelig. Heldigvis er majoriteten av det norske folk oppegående nok til å beholde de lovene som sikrer bestemmelsesrett over egen kropp og privatliv. Anonymkode: 4fa3f...534 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #14 Skrevet 12. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig. Heldigvis er majoriteten av det norske folk oppegående nok til å beholde de lovene som sikrer bestemmelsesrett over egen kropp og privatliv. Anonymkode: 4fa3f...534 Vi har ikke det nå, men de fleste partiene er åpne for det så det kan komme hvis det blir nødvendig. Anonymkode: c1a7c...b81
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #15 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke det nå, men de fleste partiene er åpne for det så det kan komme hvis det blir nødvendig. Anonymkode: c1a7c...b81 Hvor har du fått for deg at de fleste er åpne for tvangsvaksinering? Sorry, kommer aldri til å skje. Anonymkode: 7568e...bc6 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #16 Skrevet 12. mai 2020 Håper ikke ungene dine får Kawasaki syndrom da....... https://www.nettavisen.no/nyheter/fhi-folger-med-pa-sjelden-barnesykdom-som-knyttes-opp-mot-covid-19/3423966494.html Anonymkode: ec706...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #17 Skrevet 12. mai 2020 Hva er det egentlig enkelte tror myndighetene er? Aliens satt på jorden for å utrydde menneskene? Det ville dessuten være særdeles selvdestruktivt å utslette menneskene i et land - da er det bare myndighetene igjen. Hva tenker du er planen, at Erna og gjengen vil utslette innbyggerne i Norge for å kunne boltre seg i strandsonen alene? Anonymkode: cbdd1...247 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #18 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor har du fått for deg at de fleste er åpne for tvangsvaksinering? Sorry, kommer aldri til å skje. Anonymkode: 7568e...bc6 Antivaxxerenes spørreundersøkelse. https://www.frittvaksinevalg.com/partienes-holdning-til-tvangsvaksin Nesten ingen sier at det er uaktuelt. Anonymkode: c1a7c...b81
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #19 Skrevet 12. mai 2020 Antivakserne er helt tause.....men nå er jo ikke meslinger dødelig heller da ifølge dem, idiotene : https://www.nrk.no/urix/verdens-storste-meslingepidemi-i-skyggen-av-korona-1.15012044 Anonymkode: ec706...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #20 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Antivakserne er helt tause.....men nå er jo ikke meslinger dødelig heller da ifølge dem, idiotene : https://www.nrk.no/urix/verdens-storste-meslingepidemi-i-skyggen-av-korona-1.15012044 Anonymkode: ec706...7ca Man behøver ikke være anitvakser for å være skeptisk til en vaksine laget i hui og hast som ikke har blitt ordentlig testet ut enda og man ikke vet bivirkninger av. Eksempel er jo svineinfluensavaksinen. Den gang tok jeg et valg for meg og mine, vi tok ikke vaksinen da jeg anså sykdommen som mindre farlig. Heldigvis fikk vi bare svineinfluensa og ikke et liv med narkolepsi. Anonymkode: 4fa3f...534 8
Anbefalte innlegg