AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #1 Del Skrevet 11. mai 2020 Brukte en håndsag nå og det ble fælt. Så brukte jeg kapp- og gjærsaga, men bladet er for grovt og det ble heller ikke bra. Er det noe som kan leies eller kjøpes rimelig? Skal tross alt aldri gjøre dette igjen, så vil ikke investere for mye. Anonymkode: 431eb...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 11. mai 2020 #2 Del Skrevet 11. mai 2020 Kan du ikke bytte blad på kapp/gjær-saga? Det er jo den som er best egnet, særlig om du skal skråskjære i hjørner. Da får du jo stilt inn på de rette gradene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #3 Del Skrevet 11. mai 2020 Kjøp fintannet blad til gjæresaga. Anonymkode: 00520...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #4 Del Skrevet 11. mai 2020 20 minutter siden, kira87 skrev: Kan du ikke bytte blad på kapp/gjær-saga? Det er jo den som er best egnet, særlig om du skal skråskjære i hjørner. Da får du jo stilt inn på de rette gradene. Koster så mye? Og hvordan vet jeg om den passer til den jeg har? Anonymkode: 431eb...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 11. mai 2020 #5 Del Skrevet 11. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Koster så mye? Og hvordan vet jeg om den passer til den jeg har? Anonymkode: 431eb...cd7 Fra 150 kr på Jula☺️ Enkleste er å ta av bladet som er i saga, og sjekke om det er gravert inn noe informasjon på den. Eller ta det med til byggevarehuset og sammenlikne med de i hylla. Hvilken type er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #6 Del Skrevet 13. mai 2020 Flott at du vil lære deg å liste selv. Dersom du trenger info bør du spørre på en byggvare. Og som nevnt over, ta med det gamle bladet så får du riktig størrelse. Å liste er gøy når man får det til. Øv på litt planger eller gamle listebiter. Se videoer på youtube. Du kan fint bruke håndsag, med bruk da gjæringskasse. Anonymkode: 01d73...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 13. mai 2020 #7 Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) Kappsag med et godt blad. Freud med 60-80 tenner er bra, koster litt, men du får det du betaler for. Freud sagblad Endret 13. mai 2020 av K.B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå