AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Skulle bare ta å drikke fra et glass i mens jeg hadde snusen under leppen, også sklei snusen ned til munnen, og jeg drakk den opp.. Er det farlig ?? Anonymkode: ec323...6a3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Tviler. Mulig du blir litt kvalm, men tviler på at snus inneholder noe som er direkte farlig hvis du svelger. Da hadde det nok ikke vært lov å selge fordi man skal ha det i munnen. Anonymkode: 8f7b9...b2e 2
Minya Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Du blir sannsynligvis litt kvalm, men det skal heldigvis litt mer til for å bli nikotinforgiftet, så det er ikke særlig farligere enn å svelge en tyggis, så lenge det blir med den ene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Har gjort det samme 2 ganger ( spiste med snus i munnen) Fikk litt vondt i magen begge gangene. Anonymkode: 9f0ba...562 1
solmåneogstjerner Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 Du blir kanskje dårlig i magen, litt svimmel og kvalm. Ellers er det ikke farlig for voksne. Men jeg ville ikke snust noe mer før i morgen. For småbarn kan slikt være farlig. Så vær så snill å passe på snusen din. Kast brukte i søpla. 😊
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #6 Skrevet 11. mai 2020 Farlig er det ikke, men du kan bli dårlig å kaste opp. Håper det går bra med deg. så uheldig du var da Anonymkode: ab0ee...7e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå