AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Dersom en person jeg sender melding til (altså god gammeldags tekstmelding på telefon), og mottaker har blokkert meg/mitt tlfnr, kan vedkommende da lese meldingen jeg har sendt? Anonymkode: 6dd40...c88
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 På min android kommer meldinger fra blokkerte numre under en egen kategori som heter "blokkerte meldinger". Hvis jeg klikker meg inn der, så kan jeg lese meldingene. Kan også se på "nylige anrop" om noen jeg har blokkert har forsøkt å ringe meg. Men får ikke noe varsel eller noe. Anonymkode: 424fb...6dc 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På min android kommer meldinger fra blokkerte numre under en egen kategori som heter "blokkerte meldinger". Hvis jeg klikker meg inn der, så kan jeg lese meldingene. Kan også se på "nylige anrop" om noen jeg har blokkert har forsøkt å ringe meg. Men får ikke noe varsel eller noe. Anonymkode: 424fb...6dc Vet du om det gjelder iphone også? Ts Anonymkode: 6dd40...c88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå