Gå til innhold

Hundelykke.no

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Noen som har gått på kurs hos hundelykke i Grimstad? Noen erfaringer å dele? Vurderer valpekurs.

Anonymkode: e242d...21b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt veldig mye bra om de. De jeg har snakket med hadde blant annet vært på foredrag, kurs og privattimer. 

Anonymkode: 272c8...15f

• 3 måneder senere...
Skrevet

dytt

Skrevet

Vi går kurs der nå. De er kjempe flinke, og fokuserer på mye riktig. Ro og stressnivå feks. Kan bare anbefale dem. Øvelsene har også hjulpet masse hos oss. Liker den mye bedre enn hundeklubbens sine treninger. Er i tilegg 2 instruktører på hver gruppe (6 hunder i en) så man får hjelp når man trenger det. Bare spør om dere lurer på noe.

• 1 år senere...
Skrevet
On 9/2/2020 at 7:33 AM, AnonymBruker said:

Vi går kurs der nå. De er kjempe flinke, og fokuserer på mye riktig. Ro og stressnivå feks. Kan bare anbefale dem. Øvelsene har også hjulpet masse hos oss. Liker den mye bedre enn hundeklubbens sine treninger. Er i tilegg 2 instruktører på hver gruppe (6 hunder i en) så man får hjelp når man trenger det. Bare spør om dere lurer på noe.

Jeg var på gruppe med 8 hunder og bare en instruktør. Bare fordi min hund ikke bjeffet ble vi ikke sett, og all oppmerksomhet fikk hundene som bjeffet. Følte de ikke husket navnet til hunden min en gang. Hunden min er veldig engstelig, men vi ble ikke sett. STYR UNNA!

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg var på gruppe med 8 hunder og bare en instruktør. Bare fordi min hund ikke bjeffet ble vi ikke sett, og all oppmerksomhet fikk hundene som bjeffet. Følte de ikke husket navnet til hunden min en gang. Hunden min er veldig engstelig, men vi ble ikke sett. STYR UNNA!

Hvilket kurs gikk du? Jeg elsker hundelykke, har gått flere kurs der og alltid opplevd å bli sett🙌🏽

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilket kurs gikk du? Jeg elsker hundelykke, har gått flere kurs der og alltid opplevd å bli sett🙌🏽

Valpekurs var ok. Men på pubertet var det kun hundene som utagerte med problemer som ble sett. Jeg hadde Mathilde som trener. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Valpekurs var ok. Men på pubertet var det kun hundene som utagerte med problemer som ble sett. Jeg hadde Mathilde som trener. 

Det synes jeg hørtes rart ut, har du gitt tilbakemelding? Vi gikk pubertetskurs i fjor og passering i år, fokus på alle da!

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Gav du tilbakemelding til instruktøren? Det kan nemlig være vanskelig å skulle "se" noen som ikke ytrer at de trenger mer hjelp. For hva du føler og hva som er fakta, er ikke alltid likt.

Oppfordrer deg til å ta kontakt via epost og fortelle din versjon. På den måten kan du komme i dialog med instruktøren. Er du misfornøyd med svarene du får, så kan du forsøke å kreve pengene igjen. 

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, Troyamin said:

Gav du tilbakemelding til instruktøren? Det kan nemlig være vanskelig å skulle "se" noen som ikke ytrer at de trenger mer hjelp. For hva du føler og hva som er fakta, er ikke alltid likt.

Oppfordrer deg til å ta kontakt via epost og fortelle din versjon. På den måten kan du komme i dialog med instruktøren. Er du misfornøyd med svarene du får, så kan du forsøke å kreve pengene igjen. 

På kurset stod hun alltid og snakket med andre kursldeltakere som jeg tror var hennes venner... umulig å få hennes oppmerksomhet. Jeg sendte mail i ettertid med fikk aldri svar...

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

På kurset stod hun alltid og snakket med andre kursldeltakere som jeg tror var hennes venner... umulig å få hennes oppmerksomhet. Jeg sendte mail i ettertid med fikk aldri svar...

Da ville jeg sendt inn en formell klage og bedt om å få refundert kostnadene for kurset. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

På slutten? For du må nok komme bort og vente til de andre er ferdige med å prate, før du kan snakke om du kommer bort til henne senere. Men send uansett en mail så får dere oppklart det. 

Skrevet
On 9/26/2021 at 6:32 PM, AnonymBruker said:

På slutten? For du må nok komme bort og vente til de andre er ferdige med å prate, før du kan snakke om du kommer bort til henne senere. Men send uansett en mail så får dere oppklart det. 

Jobber du der? De svart aldri på mailen min…

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jobber du der? De svart aldri på mailen min…

Nei, har bare gått flere kurs der og vært veldig fornøyd! Har sendt de mld på messenger flere ganger, og da har de svart kjapt i hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...