AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Er det vondt? Jeg brekker meg så klarer aldri testpinner i svelget (fks før ved streptokokker. Helt klin umulig å få til). Må man få pinne i både svelg og nese? Er det ikke fryktelig vondt i nesen? Men det varer vel ikke så lenge? Vrir de rundt? Får man testet seg for antistoffer nå, forresten? Det er vel en blodprøve? Anonymkode: 1aabd...f89
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Er det ingen her inne som har blitt testet? Anonymkode: 1aabd...f89
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 De vrir den rundt ganske omstendelig, ja. Når det er sagt så mener jeg bestemt at alle voksne mennesker burde være i stand til å bli testet. Det varer egentlig ikle særlig lenge (et par minutter). Anonymkode: 81b1f...0cf 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De vrir den rundt ganske omstendelig, ja. Når det er sagt så mener jeg bestemt at alle voksne mennesker burde være i stand til å bli testet. Det varer egentlig ikle særlig lenge (et par minutter). Anonymkode: 81b1f...0cf Enig i det. Man bør jo klare det. Bare virker så vondt når man fra før føler seg dårlig og har smerter osv. Så de stapper den langt opp (altså lengre enn roten av nesen, eller?) og vrir godt rundt? Men ikke test i svelget i tillegg, eller? Takk for svar, forresten😊 Anonymkode: 1aabd...f89
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i det. Man bør jo klare det. Bare virker så vondt når man fra før føler seg dårlig og har smerter osv. Så de stapper den langt opp (altså lengre enn roten av nesen, eller?) og vrir godt rundt? Men ikke test i svelget i tillegg, eller? Takk for svar, forresten😊 Anonymkode: 1aabd...f89 De kjører pinnen rimelig langt inn i bihulene for å si det sånn. Tårene renner, og det er ikke særlig gøy. Den i halsen syntes jeg var enklere. Den minner mer om vanlig streptokokktest. Anonymkode: 81b1f...0cf
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 Hvorfor lurer du på dette egentlig? Skal du testes ? Anonymkode: 81b1f...0cf
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #8 Skrevet 10. mai 2020 Min venninne sa det var greit med den i halsen, men pinnen i nesen var fælt. De dyttet pinnen så langt inn at hun nesten fikk panikk. Hun testa negativt, og var litt lei for det, for hun har absolutt ikke lyst å gjennomgå det der igjen. Selv håper jeg at jeg slipper å komme i den situasjonen. Har ofte tette bihuler. Anonymkode: fc8bd...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #9 Skrevet 10. mai 2020 Mye bedre enn en fødsel, bedre enn leddgikt og mindre smertefullt enn bekkenløsning. Altså ærlig talt, det tar 20 sekunder, det er ubehagelig, men ikke vondt. Anonymkode: 73d5f...338 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #10 Skrevet 10. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor lurer du på dette egentlig? Skal du testes ? Anonymkode: 81b1f...0cf I morgen. Og jeg er dårlig, har feber og føler meg «ikke pirk i meg fordi alt er vondt». Brekker meg latterlig lett (uansett hvor mye jeg prøver å slappe av) + blør i bihulene.. Skjønner jo at jeg må kvinne meg opp, men vil bare ligge under dyna og ikke bli tatt på Anonymkode: 1aabd...f89 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #11 Skrevet 10. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mye bedre enn en fødsel, bedre enn leddgikt og mindre smertefullt enn bekkenløsning. Altså ærlig talt, det tar 20 sekunder, det er ubehagelig, men ikke vondt. Anonymkode: 73d5f...338 Jeg har født uten noe som helst smertelindring og forstå konseptet «det går fort over». Men kjenner du til følelsen når du har høy feber og det gjør vondt å bare få en dusjstråle på kroppen? Anonymkode: 1aabd...f89 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #12 Skrevet 10. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har født uten noe som helst smertelindring og forstå konseptet «det går fort over». Men kjenner du til følelsen når du har høy feber og det gjør vondt å bare få en dusjstråle på kroppen? Anonymkode: 1aabd...f89 Jo, men en dusj varer lengre enn enn korona-test. Jada, skjønner hva du mener. Vi er forskjellige. Hadde heller født 200 ganger enn å ha fått leddgikt i ung alder som skal vare resten av livet uansett 😝 Anonymkode: 73d5f...338 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #13 Skrevet 10. mai 2020 Nå hadde ikke jeg sånne symptomer som deg når jeg testet. Har egentlig aldri hatt problem med sånn halsprøve, men denne gangen brakk jeg meg fordi hun skulle føre denne pinnen så mange ganger frem og tilbake. Den i nesen var ubehagelig, for man kjenner den godt ned i halsen. Hadde lyst til å svelge den på slutten der. Men hun gjorde det veldig forsiktig og det er jo over ganske så fort Anonymkode: 4d63f...1ca
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #14 Skrevet 10. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Nå hadde ikke jeg sånne symptomer som deg når jeg testet. Har egentlig aldri hatt problem med sånn halsprøve, men denne gangen brakk jeg meg fordi hun skulle føre denne pinnen så mange ganger frem og tilbake. Den i nesen var ubehagelig, for man kjenner den godt ned i halsen. Hadde lyst til å svelge den på slutten der. Men hun gjorde det veldig forsiktig og det er jo over ganske så fort Anonymkode: 4d63f...1ca Pinnen fra nesen går langt ned i halsen? Nå ble jeg også engstelig 😛 Anonymkode: 1ff45...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #15 Skrevet 10. mai 2020 Syns det var helt greit jeg. Gjort på en blunk. Tar pinnen først i halsen så i nesa. Men nå tåler jeg veldig mye så mulig derfor jeg ikke reagerte. Anonymkode: 2b3f5...90d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #16 Skrevet 10. mai 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pinnen fra nesen går langt ned i halsen? Nå ble jeg også engstelig 😛 Anonymkode: 1ff45...a6c Jeg som skrev innlegget du siterte. Ja pinnen går ned i halsen via nesa 😅 Anonymkode: 4d63f...1ca
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #17 Skrevet 10. mai 2020 Burde det gå lettere for en som allerede er vant til deep throating? Spør for en venn. Anonymkode: c0a53...9eb 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #18 Skrevet 10. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg som skrev innlegget du siterte. Ja pinnen går ned i halsen via nesa 😅 Anonymkode: 4d63f...1ca Er det en gang fysisk mulig? Nå har jeg sett på en del testvideoer på youtube, og konkludert med at det gjøres svært så forskjellig. På en video stakk de såvidt pinnen inn og rett ut igjen, på en annen stakk de lengre inn enn jeg trodde mulig, og vred den skikkelig rundt i tillegg. Men skal den helt ned i halsen må den jo være for myk til å en gang komme seg inn. Anonymkode: 1ff45...a6c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #19 Skrevet 10. mai 2020 Flere minutter i nesen? Jeg har tatt en test som var fra svelget og nesen før for noe helt annet, men da var det bare noen sekunder i nesen. Det var veldig ubehagelig, men ikke direkte smertefullt. Jeg trodde det ville være det samme med koronatesten, men da er det kanskje ikke det? Anonymkode: e9b24...306 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #20 Skrevet 10. mai 2020 Altså jeg har tydeligvis noe å lære om anatomi, visste ikke at det var noen åpning så langt bak i hodet og nesten til øret. Prøvde for "moro" skyld med en q-tip, men det virker helt tett øverst i nesen. Og det når jeg ikke er forkjølet en gang. Tror jeg bare krysser fingrene for at jeg ikke blir det heller, før dette viruset har takket for seg. Den testen der frister ikke mye. Men ned i halsen går det jo tydeligvis ikke, da 😆 De hadde vel ikke trengt å ha en egen test for halsen hvis den nesepinnen gikk til halsen. På noen av testvideoene jeg så gjør de det åpenbart feil, de er ikke i nærheten av så langt inni som denne illustrasjonen viser. Anonymkode: 1ff45...a6c
Anbefalte innlegg