AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Jeg dater en mann, vi har vært på 4 dater og er begge litt betatt av hverandre. Jeg har veldig lyst til å kjøpe en gave til han til neste gang vi møtes til uken. Han er veldig glad i skjegget sitt, og derfor tenkte jeg å kjøpe en pakke hos en barberer med litt stæsj som skjeggolje og skjeggvoks osv. Er det en fin gave, og innafor å gi på en 5 date? ☺️ Anonymkode: 7f000...780 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Hvorfor skal man gi gave? Jeg har aldri gitt en date en gave før eller har han gitt meg. Men hvis vi ble veldig seriøst og er sammen så gir jeg så klart gave når det er spesielle anledninger. Anonymkode: 13ce6...6fc
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Hadde ikke gjort det Anonymkode: 20a5c...8f3 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 How about no!! Bare kleint på 5. date Anonymkode: 9cc5f...8be 2
Gjest Boron Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 Du tar en risiko. Hvis han er så interessert som du tror, så er en slik gave utelukkende positivt. Menn flest er ikke vant med det, og ville satt pris på omtenksomheten! Hvis han enda er litt usikker, og fortsatt tester ut "terrenget" med deg, så kan gaven være too soon too much, og føre til at han slår på håndbrekket videre. Uansett hvordan han reagerer: det er jo også en mulighet for at han føler seg ille berørt, ettersom han ikke har noe med til deg, og må derfor kompensere dette på deres neste date. Mange menn liker å gi, ikke få, og som nevnt er det ikke sikkert han er vant med å få, hvorav reaksjonen kan komme deretter.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 TS her. Vi har allerede nå avtalt å være eksklusive, og han er nok så interessert han sier. Vi snakker sammen mye over meldinger og telefon også utenom når vi treffes, og har fantastisk sex. Han sa til og med at han håpet det var meg han skulle ta med hjem til foreldrene sine. Han ser på meg med et forelsket blikk, og viser mye interesse. Han har sagt at han i tidligere forhold har opplevd å bare gi, men aldri få, og at det er noe han har savnet. Derfor det hadde vært ekstra hyggelig å gi han en oppmerksomhet Anonymkode: 7f000...780 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #7 Skrevet 10. mai 2020 Vi har også møttes smått her og der utenom datene, vi vil liksom se hverandre så mye vi kan ☺️ Anonymkode: 7f000...780
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #8 Skrevet 10. mai 2020 Ville ikke gjort det før dere var offisiellt kjærester... Anonymkode: 99597...263
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #9 Skrevet 10. mai 2020 Jeg ville heller ikke gjort det. Kjøp heller noe godt spiselig som du vet at han liker og sett på en film ...men om det er tilbud på det du tenkte å kjøpe så kan du alltids slå til og ha det på lur til en framtidig jul eller bursdagsfeiring Anonymkode: be5f3...8e2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #10 Skrevet 10. mai 2020 Jeg slang bare sammen en kake til en jeg datet i 2 mnd, det holdt i massevis Anonymkode: 3b109...ef0
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #11 Skrevet 10. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville heller ikke gjort det. Kjøp heller noe godt spiselig som du vet at han liker og sett på en film ...men om det er tilbud på det du tenkte å kjøpe så kan du alltids slå til og ha det på lur til en framtidig jul eller bursdagsfeiring Anonymkode: be5f3...8e2 Dette var er godt tips, takk! Det skal jeg gjøre ☺️ Og takk for alle svar i tråden, da venter jeg litt ☺️ Ts Anonymkode: 7f000...780 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #12 Skrevet 10. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke gjort det før dere var offisiellt kjærester... Anonymkode: 99597...263 Hva, er gaver kun forbeholdt damer? Det er så mange damer som skriver “ville ikke kjøpt", "hadde ikke gjort det", "how about no". Hun skriver jo at han er lei av å være den som gir hele tiden. De er eksklusive og hun er den han vil introdusere til familien. Selv da vil ikke damer kjøpe gave. Mens de selv ønsker gaver, oppmerksomhet, oppvartning, henting og spandering. Noen damer er så hyklere. P.S. Menn setter stor pris på gaver btw. Alt annet er tøv Anonymkode: a6362...147 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #13 Skrevet 10. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva, er gaver kun forbeholdt damer? Det er så mange damer som skriver “ville ikke kjøpt", "hadde ikke gjort det", "how about no". Hun skriver jo at han er lei av å være den som gir hele tiden. De er eksklusive og hun er den han vil introdusere til familien. Selv da vil ikke damer kjøpe gave. Mens de selv ønsker gaver, oppmerksomhet, oppvartning, henting og spandering. Noen damer er så hyklere. P.S. Menn setter stor pris på gaver btw. Alt annet er tøv Anonymkode: a6362...147 Så hva tenker du, kan jeg gå for å gi han en gave nå, eller burde jeg vente? Vil så gjerne glede han, men blir usikker når mange sier jeg ikke burde. Han er helt fantastisk, og fortjener det virkelig ☺️ Ts Anonymkode: 7f000...780
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #14 Skrevet 11. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hva tenker du, kan jeg gå for å gi han en gave nå, eller burde jeg vente? Vil så gjerne glede han, men blir usikker når mange sier jeg ikke burde. Han er helt fantastisk, og fortjener det virkelig ☺️ Ts Anonymkode: 7f000...780 Jeg synes du kan gå for det når du vet det er han du skal satse på. Han har valgt ut deg også så ingen grunn til å vente. Temmelig sikker på at det vil glede han. Belønner deg nok med en gave i retur. Kjør på før det er for seint. Anonymkode: a6362...147
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #15 Skrevet 11. mai 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har sagt at han i tidligere forhold har opplevd å bare gi, men aldri få, og at det er noe han har savnet. Derfor det hadde vært ekstra hyggelig å gi han en oppmerksomhet Anonymkode: 7f000...780 Sikker på at han mener å gi fysiske ting? Man kan gi mye annet i et forhold; tid, omsorg osv. Jeg tenker det er for tidlig for en slik gave. Det er no annet å gi blomster, ta med en flaske vin eller sjokolade til en hjemmedate, sånt er helt innafor så tidlig. Men du må nesten kjenne på det selv. Jeg har gitt personlige gaver selv til dater, men da etter 4 mnd liksom. Og det er litt kleint i etterkant når forholdet tar slutt noen uker senere.... Anonymkode: b6049...053 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #16 Skrevet 11. mai 2020 En annen ting: hvis han virkelig steller skjegget sitt så har han sikkert et bestemt merke han liker bruke. Så hold deg i allefall til det. Slike gaver kan fort bli feil, selv om de fleste sikkert vil sette pris på tanken bak. Anonymkode: b6049...053 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #17 Skrevet 11. mai 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at han mener å gi fysiske ting? Man kan gi mye annet i et forhold; tid, omsorg osv. Jeg tenker det er for tidlig for en slik gave. Det er no annet å gi blomster, ta med en flaske vin eller sjokolade til en hjemmedate, sånt er helt innafor så tidlig. Men du må nesten kjenne på det selv. Jeg har gitt personlige gaver selv til dater, men da etter 4 mnd liksom. Og det er litt kleint i etterkant når forholdet tar slutt noen uker senere.... Anonymkode: b6049...053 Nei, han ønsker å prate mer!! Selvfølgelig ønsker han fysiske ting. Pipa hadde fått en annen lyd hvis en mann hadde spurt om det var innafor å kjøpe gave til ei dame han dater... Kvinner i et nøtteskall der... Anonymkode: a6362...147 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #18 Skrevet 11. mai 2020 Jeg anbefaler TS å gjøre det som hjertet sier. Jeg er også litt sånn. Når jeg er bettatt av mann har jeg lyst til å gjøre noe fin for ham. Jeg havnet flere ganger i litt sur situasjon der jeg ga små gaver ( godteri, sjokolade, te) og person takket ikke en gang. I tillegg kom ikke noe særlig av disse datinger etter kort tid. Kan ikke si at jeg angrer men bare synes de ikke fortjente det! Anonymkode: 58f76...6f0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #19 Skrevet 11. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, han ønsker å prate mer!! Selvfølgelig ønsker han fysiske ting. Pipa hadde fått en annen lyd hvis en mann hadde spurt om det var innafor å kjøpe gave til ei dame han dater... Kvinner i et nøtteskall der... Anonymkode: a6362...147 Nå kommenterte jeg at jeg ville ventet med DEN TYPE gave, ikke gaver generelt. Jeg tar jo med en flaske vin eller noe annet til første hjemmedate hos han selvfølgelig, det er jo normal høflighet. Men pleieprodukter er veldig personlig. Jeg ville aldri anbefalt en mann å prøve å gi feks hudpleieprodukter til en dame på 5. date heller. Anonymkode: b6049...053
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå