Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er menn ofte usikkre eller ser på det som krise? 

Anonymkode: 8225b...8cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Veit ikke hva slags svar du forventer deg her, men for noen er det fullstendig krise, mens andre ikke bryr seg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det å bli skalla er ikke så  negativt som folk vil ha det til. Det er mye mer negativt å være lav, tynn, ha barnslig utseende etc. Dessuten blir de fleste skalla når de er litt eldre, når kravene uansett må senkes litt fra damene om alle skal få en kjæreste

Anonymkode: c201f...409

• Liker 4
Skrevet (endret)
28 minutter siden, blasfeminist skrev:

Endret av Emet
Angrer
AnonymBruker
Skrevet

En gjenganger på tinder er at veldig mange av de skalla har hodeplagg på seg på bildene sine. Det betyr vel at de prøver å skjule det da? 

Anonymkode: b191c...013

• Liker 3
Gjest Thoringen
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke noe jeg gledet meg over når jeg begynte å merke at jeg blir skallet, men så bestemte jeg meg at alt skal vekk i så fall og har vært snauklipt siden 2007. Etter det tenkte jeg ikke noe mer på det (jeg kan ikke akkurat gjøre noe med det..).

På annen side har jeg en kompis som begynte å miste hår når han bikket 30+ og for ham så var det en katastrofe. Selv om han hadde tre unger og enormt mye med gjeld så var det håret som er det store issuet (kona hans gir blaffen hun).  Jeg har også en kollega som aldri (og jeg mener aldri) dropper å ha på seg en caps fordi han er blitt tynnere i håret.

Så for noen menn (og deres kvinner!) er det å være skallet stor katastrofe mens for andre er det ingen big deal.

Hun jeg dater nå er tiltrukket av menn med flott hår så der bommet hun definitivt med meg....

AnonymBruker
Skrevet

Tiltekkes av menn med hår. 

Anonymkode: bdd01...ea5

AnonymBruker
Skrevet

For min mann var det ingen big deal, selv om han ble tynn i håret allerede i første halvdel av 20-årene. Han passet på å barbere den gjenværende håret helt kort, så han ikke får tydelig munke-sveis.

Anonymkode: 1071a...99e

Skrevet

Krise nei, lettvindt ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingen krise. Hadde jeg hatt hår så hadde jeg nok barbert meg skallet. Ser best ut uten hår

Anonymkode: 845e2...1c1

• Liker 2
Skrevet

Menn som er skalla kan være supersexy...😎

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Måneskinn skrev:

Menn som er skalla kan være supersexy...😎

Jepp, null hår er ingen hindring.

Å prøve å skjule at man begynner å miste hår med å prøve å dekke over derimot ser bare teit ut. Da er det bedre å barbere bort alt.

Anonymkode: 9b0cd...67a

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært forsont med at jeg kom til å miste håret alt tidlig i tenårene. Så når det var så tynt at jeg ble solbrent i hodebunnen og det ikke var mer å gjøre med enn bare å skjære vekk alt, så var jeg vant til tanken.

Det gjelder en av de mange jernlovene som gjelder for menn: Hvis en mann med sin personlighet og utstråling ikke makter å få folk til å la være å merke seg ved at han er skallet, så har han et problem. (Det finnes en "dispensasjonparagaf": noen kvinner avviser alt "uten hår og med briller", uansett.)

Å bli skallet er nok ikke noe pre, men - jeg henviser til jernloven - det finnes andre ting å imponere med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bryr jeg meg? Nei. Jeg synes selv jeg ser bedre ut skallet enn med hår. Det kommer med noen fordeler som sparte frisørtimer, slipper å style håret, lettere å holde meg kjølig om sommeren etc.

Sank markedsverdien min blant det mostsatte kjønn? Absolutt. Mange damer har hår høyt plassert på smørdbrødlisten sin, men overfladiske mennesker har aldri vært min ting uansett :)

Du må EIE det, rak av småtustene som står igjen. Drit i hentesveiser, monkesveis, capser, luer (bortsett fra når det er kaldt selvsagt), damene ser rett igjennom det og usikre menn kommer alltid sist.

Anonymkode: 018ee...e96

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...