Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en date ikveld og ble så skuffet. Hadde snakket mye på nett, og møttes på en kaffe en rask halvtime som gikk greit. Nå var det hjemmedate, og det kom virkelig frem hvem han var. Han var det kjedeligste menneske på jord, han sa rett ut at han ikke hadde noe behov for å utvikle seg eller utfordre seg selv, han sa han var sær og sånn var det bare. Han sa hæ til alt jeg sa på en aggressiv måte, og jeg snakker tydelig liksom. Han sa at han måtte ha fullstendig kontroll på alt i livet og hatet å være spontan på alle måter. Han kom med sånne små slengbemerkninger og mente jeg var rar og at jeg måtte ha et deprimerende liv siden jeg likte og utfordre meg selv, klarte i fjell, hoppe i strikk, ta karuseller og lære nye ting. Han sa også at han ikke hadde noen dårlige sider, noe som beviser at han ikke har noe selvinnsikt.

Han er så kjekk, men det hjelper ingenting når personligheten ikke er der. Huff, andre som har blitt ekstremt skuffet over personligheten til daten? 

Anonymkode: 02a28...5fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Part of the game. Så går man bare videre. 

Anonymkode: 1b2ea...c4e

AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Virker som han ikke er så interessert i deg rett og slett. 

Anonymkode: f5da1...478

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle til å skrive at jeg hadde hatt lignende opplevelse, men du hadde en mye mer skuffende date enn meg. 😅 Min var bare litt meh - samtalen gikk jo greit og alt. Det var bare ikke så mye kjemi der, følte jeg. 😐 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ditt liv høres anstrengende ut, spesielt hvis jeg også var forventa å hoppe i fallskjerm etc. Å si at han selv er "sær" og å ikke særlig spontan er da selvinnsikt. Spurte du ham seriøst om hva som er hans dårlige sider, som på et jobbintervju? Skjønner i så fall godt at han sa hæ...

Anonymkode: cd87c...231

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns dere hørtes litt merkelige ut begge to 🙊 Hvor ofte tar du karuseller?

Anonymkode: f8e78...dcc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 10.5.2020 den 3.58, AnonymBruker skrev:

Hadde en date ikveld og ble så skuffet. Hadde snakket mye på nett, og møttes på en kaffe en rask halvtime som gikk greit. Nå var det hjemmedate, og det kom virkelig frem hvem han var. Han var det kjedeligste menneske på jord, han sa rett ut at han ikke hadde noe behov for å utvikle seg eller utfordre seg selv, han sa han var sær og sånn var det bare. Han sa hæ til alt jeg sa på en aggressiv måte, og jeg snakker tydelig liksom. Han sa at han måtte ha fullstendig kontroll på alt i livet og hatet å være spontan på alle måter. Han kom med sånne små slengbemerkninger og mente jeg var rar og at jeg måtte ha et deprimerende liv siden jeg likte og utfordre meg selv, klarte i fjell, hoppe i strikk, ta karuseller og lære nye ting. Han sa også at han ikke hadde noen dårlige sider, noe som beviser at han ikke har noe selvinnsikt.

Han er så kjekk, men det hjelper ingenting når personligheten ikke er der. Huff, andre som har blitt ekstremt skuffet over personligheten til daten? 

Høres ut som det jeg opplever hver gang 😂

Men ekstra spesielt de gangene jeg ikke får fingen ut å får til en date fort som fy.

Anonymkode: 83175...ee3

AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg synes du høres ut som den "normale" her, med sunne interesser og et rikt liv🙂 Hold fast på hvem du er og hva du liker å gjøre - livet blir ikke gøyere enn hva man gjør det til selv😉

Kjipt at daten gikk slik, men da fikk du i hvertfall se hvem fyren egentlig er. Og noe sånt vil du ikke ha; tenk for et traust liv å være som ham? Nei, det finnes så mange andre dråper i havet - mennesker med ambisjoner og lekenhet og liv i seg. Du må bare ikke gi opp eller miste motet, jeg heier på deg🥰

Anonymkode: f2319...de9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg putter aldri så mye håp inn i en førstedate. Det er jo bare meninga at man skal bli kjent og det kan jo gå begynne veier. Ingen Big deal. 

Anonymkode: 2179c...5e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har faktisk aldri blitt det. Men har aldri vært på date heller da. 😞 

Anonymkode: 87246...e36

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du legger i for mye i 1 date så blir du snart utbrent. 

Anonymkode: dea08...f76

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig å oppleve sånt (selv om han her hørtes vel merkelig ut). Med tiden blir man bedre på å luke ut de verste allerede i starten av kontakt på chat, da man lærer seg hvilke ting som er viktig å få avklart tidlig (som felles interesser og verdier). Men det er fortsatt mye som dukker opp senere, på første date, eller etter 1 mnd. Det er sånn det er. Det er lurt å senke forventningene til 1. date, selv om jeg vet hvor vanskelig det kan være.

Anonymkode: c81fc...f6f

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ikke er interessert i person , oppfører jeg meg på samme måte. Sier masse tull som ikke stemmer med min personlighet,bare for å vise at vi ikke passer sammen😆

Anonymkode: d4a9c...35e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra at han viser sitt ekte seg fra første stund da 🤣

Anonymkode: 0d187...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...