AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Får ikke til å se denne på helsenorge. Leste at det var geografiske variasjoner i om den var tilgjengelig. (Bor i Rogaland) Anonymkode: f4dff...75d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 OBS. Mente kan man se hvilke notater fastlegen har gjort seg etter hver time? Anonymkode: f4dff...75d
Elefantenirommet Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Du har krav på innsyn i din egen journal. Alt ligger ikke på nett, men du kan be om å få journalen tilsendt ved å ta kontakt med sykehus eller behandler.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: OBS. Mente kan man se hvilke notater fastlegen har gjort seg etter hver time? Anonymkode: f4dff...75d Journal fra fastlege ligger ikke på helsenorge uansett hvor man bor i landet Anonymkode: 6e907...281 2
Minya Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 On 5/9/2020 at 11:14 PM, AnonymBruker said: OBS. Mente kan man se hvilke notater fastlegen har gjort seg etter hver time? Anonymkode: f4dff...75d Du kan be fastlegen om å sende deg journalen din, du har krav på innsyn i egen journal.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #6 Skrevet 11. mai 2020 På helsenorge kan jeg kun se dokumenter sendt til legen fra sykehus (Epikriser), resepter og meldinger. Jeg får ikke sett min legejournal fra legekontoret eller korrespondanse med andre instanser en sykehus -så veldig mangelfullt her også. Jeg hører til Østlandet. Du kan fint sende en melding til legekontoret på HelseNorge og be om en utskrift av journalen din, da får du den. Anonymkode: bf4f5...a3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå