Gå til innhold

Er mine to undulater gutter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet den blå er en gutt og har hele tiden trodd den grønne var en jente? Men la merke til at den grønne har sånn blå på siden? 
De krangler ofte, og andre ganger steller de hverandre. Men de oppfører seg ikke som et par så jeg begynner å lure. Kan det være nettopp to gutter jeg har? 

25B8C22D-BF04-48BE-9240-469152C36336.jpeg

Anonymkode: 58a22...871

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den grønne ser nå jentete ut over nebbet. Oppfører den seg litt bitchy er det garantert en hunn 😜

Anonymkode: 5a27b...31a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den grønne ser nå jentete ut over nebbet. Oppfører den seg litt bitchy er det garantert en hunn 😜

Anonymkode: 5a27b...31a

Ja den har vært bitchy helt siden jeg fikk han/hun😂 men den blå pleier alltid å hakke på hun til tider.... men brått så steller de hverandre og sitter sammen. Men de har aldri «kysset», koset i den forstand at de oppfører seg som par 😂 kanskje bare gode venner Som krangler i blant hehe

Anonymkode: 58a22...871

Skrevet (endret)

Nesebåndet pleier å være en god indikasjon.
Begge kjønn starter med rosa nesebånd fra fødselen av hvor det blir mørkere og skifter farge når de blir eldre.
Hannene har nesten utelukkende blått nesebånd i alle nyanser, det blir mørkere når de blir voksne, mens hunnene som regel har gyllenbrunt nesebånd.

Bildet viser blått nesebånd på begge to, den gule har litt mer rosa blåskjær, så avhengig av hvor gamle de er kan begge være hanner, men den blå er definitivt en hann.

Endret av Minya
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at den grønne er en jente pga fargen over nebbet. Gutteundulater har som en mye klarere blåfarge på denne delen.

Anonymkode: 6d6b2...d08

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Den blå er gutt og den grønne er jente, det ser du på fargen over nebbet.

Endret av AthenaRavenLuna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...