AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Kan dette være blodpropp? Vet ikke om jeg har kommet borti noe? I går svidde det litt på siden og i dag kjenner jeg ikke noe men var plutselig blå. Anonymkode: b266b...2b0
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Hvorfor skulle et vanlig blåmerke være blodpropp? Man får jo blåmerker av å dulte borti ting hele tiden, og folk går jo ikke rundt og innbiller seg at det er blodpropp hver gang av den grunn. Jeg tror du kan ta det helt med ro. Ikke vær så hypokonder Anonymkode: 39aa6...326 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle et vanlig blåmerke være blodpropp? Man får jo blåmerker av å dulte borti ting hele tiden, og folk går jo ikke rundt og innbiller seg at det er blodpropp hver gang av den grunn. Jeg tror du kan ta det helt med ro. Ikke vær så hypokonder Anonymkode: 39aa6...326 Jeg er langt i fra hypokonder hvertfall, det her er første tingen på 10år jeg har lurt på😂 Jeg får aldri blåmerker ut av det blå, og googlet blåmerke på foten og da kom det opp at det kan være blodpropp, sympotene kunne stemme litt men hørte her fordi jeg orker ikke til noe lege hvertfall. Anonymkode: b266b...2b0
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 Fra det jeg vet om blodpropp i leggene, så hovnes det opp ganske mye og man får store smerter. Da ringer man 113. Er ikke ekspert men tenker at det gjpør veldig vondt å få blodprop. (vondt i bryste hvsi den e rundt lungene, driiiitvondt i hodet hvis den e rundt hjernen) Men dette med leggene vet jeg fordi legen sa det da jeg begynte på p pillene, og blodpropp er da "bivirkning"... Anonymkode: 3814b...f86
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #6 Skrevet 9. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra det jeg vet om blodpropp i leggene, så hovnes det opp ganske mye og man får store smerter. Da ringer man 113. Er ikke ekspert men tenker at det gjpør veldig vondt å få blodprop. (vondt i bryste hvsi den e rundt lungene, driiiitvondt i hodet hvis den e rundt hjernen) Men dette med leggene vet jeg fordi legen sa det da jeg begynte på p pillene, og blodpropp er da "bivirkning"... Anonymkode: 3814b...f86 Da har jeg sikkert ikke det. Antageligvis fått det av nye skoene mine Det svidde som pokkeren i går, men kun da! Anonymkode: b266b...2b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå