AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Jeg er på jakt etter cardigans i god kvalitet, men som ikke inneholder ull da jeg er allergisk (får utslett av alle typer ull). Har kjøpt mange forskjellige cardigans, men alle blir så fort stygge... Tidligere i år kjøpte jeg en cardigan til 1200 kr i en viskoseblanding som butikkdamen lovet ikke ville miste formen sin, men etter to vask var den nuppete og slaskete. Ønsker helst en cardigan i en bomullsblanding, og i hvertfall minst mulig polyester da jeg blir så svett av det. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt? Kom gjerne med tips fra Zalando eller andre nettbutikker, frister ikke å gå på kjøpesenter nå, men jeg trenger noen nye cardigans til å bruke i jobbsammenheng. Anonymkode: 10d31...ca1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Dytter denne tråden i håp om at det finnes noen andre der ute som er like kravstore som meg og som dermed har tips om hvor jeg bør lete. Anonymkode: 10d31...ca1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Jeg har faktisk på meg en cardigan fra Lindex som har holdt seg forbausende bra. Er i en viskoseblanding, dog med 20% polyester. Anonymkode: 2f187...788
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 På zalando er det et merke "morgan" jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal sende link. Det merket har denne cardiganen i flere farger og den er fantastisk! Kjøpte en ny som er halvt svart halvt grå, litt spesiell så se etter den under "Morgan" markert (flere farger og ensfarget åså) Anonymkode: 53dde...4f6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 https://www.vila.com/no/no/vl/handle-etter-kategori/strikk/strikkcardigans/basic-strikket-cardigan-5713781255600.html?gclid=EAIaIQobChMI-rDtheKy6QIVD0MYCh3fEABiEAQYAiABEgL_K_D_BwE&gclsrc=aw.ds Denne er knall god. Like fin etter 6 mnd 😊 Anonymkode: f38b9...c38
Lillemy- Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 På Massimo Dutti har de nå fått inn en cardigan som er i 100 prosent bomull. Jeg er fornøyd med cardigans jeg har kjøpt der tidligere https://www.massimodutti.com/no/women/collection/sweaters-%26-cardigans/cardigans/v-neck-buttoned-cardigan-c911190p8813663.html?colorId=684&categoryId=911190 På Oasis har jeg også kjøpt cardiganen som er i 100 prosent bomull. Men på nettsidene deres står der dessverre ikke oppgitt hva klærne inneholder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå