AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Er forelsket eller betatt i en mann som jeg har hadt sex med. han bor litt unna her så litt vanskelig å bare å støte på han, har så vanskelig for å glemme han.Hvordan skal jeg da evt få han til å bli interessert eller få tenkt på meg? Vi er venner på sosiale medier. Anonymkode: ed2fa...a55
GrønnNellik68 Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Send en melding og spør om dere kan treffes igjen..hadde han vært interessert og hatt sex med deg så hadde han vel tatt kontakt for lenge siden...så nei ikke forvent for mye fra den kanten... pass det for å bli hekta... det kan skje fort i den settingen... Få det overstått og move on...
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er forelsket eller betatt i en mann som jeg har hadt sex med. han bor litt unna her så litt vanskelig å bare å støte på han, har så vanskelig for å glemme han.Hvordan skal jeg da evt få han til å bli interessert eller få tenkt på meg? Vi er venner på sosiale medier. Anonymkode: ed2fa...a55 Det er ikke mulig få noen interessert om de ikke er interessert. Ha litt selvrespekt og gå videre.. Jeg har vært i noenlunde samme situasjon som deg, på en måte. Det som er morsomt med det er at første gang jeg møtte han var han absolutt ikke min type, han var heller ikke særlig fin og jeg vurderte om jeg bare skulle la det ligge. Jeg endte opp til sengs med han likevel pga jeg ville ha sex med noen og det var egentlig ikke så nøye med hvem. Det endte med at jeg ble betatt og han avviste meg! Jeg ble hvertfall glad i han på ett vis.. Ganske ironisk vel? Denne dating og sex kulturen som er idag er altfor kynisk for min smak og det ser ut som den er det for deg og. Mitt beste råd er å holde deg unna de som bare vil ha sex, ff forhold fungerer ikke og det blir bare trøbbel. Vi damer ender opp med følelser uansett og det trenger ikke være noe med "han" i det hele tatt. Du får bare følelser fordi dere har sex! Du må for gudsskyld ikke ha sex med noen du ikke kunne tenke deg å være sammen med og heller ingen som ikke kunne tenke seg være sammen med deg. En person som har en formening om at DU ikke er god nok for forhold og ikke ser DIN egenverdi, han er ikke verd det. Han har jo regelrett sagt til deg at du er mindreverdig i hans øyne og det er IKKE akseptabelt. Det han sier er at "du er ikke god nok for noe annet enn sex " er det greit synes du? Skal du finne deg i det?? Jeg angrer på at jeg gikk den veien og jeg vil ikke gjøre det igjen. Håper du også har lært og jeg håper du glemmer den nissen der og går videre. Tenk på deg selv! Anonymkode: 92993...43e 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Anonymkode: ed2fa...a55 Ja, nå må du være sterk i deg selv og faktisk følge rådet du får. Prøve hvertfall☺️👌 Anonymkode: 92993...43e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå