Gå til innhold

Teppe trappeoppgang- hvor og pris?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal bytte ut det heldekkende teppet i trappeoppgangen i sameiet der vi eier en leilighet. Jeg mener det er en 12-15 trappetrinn totalt, da trappeavsatsen ikke skal teppelegges. Den ene naboen vår skulle undersøke og  har fått pris på 6000 kr for teppe og skinner, samt en pris på 7000 for for selve jobben. Er ikke dette litt kostbart? 

Hva er beste måten å gå fram på? Kjøpe inn trappeteppe og skinner selv og legge ut jobben på anbud på finn.no, eller få et firma til å gjøre jobben? 

Anonymkode: 207e0...5eb

Skrevet

Vi har kjøpt halvmånetepper til 14 trappetrinn. Riktignok av god kvalitet og dyre materialer. Det kom på nesten 6000 kr. Teppehuset. Jeg syns prisen dere fikk var helt ok. Spesielt dersom det er en trapp som blir brukt av flere husstander. Da må dere nesten ha litt kvalitet for at det skal holde.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Skogkløver skrev:

Vi har kjøpt halvmånetepper til 14 trappetrinn. Riktignok av god kvalitet og dyre materialer. Det kom på nesten 6000 kr. Teppehuset. Jeg syns prisen dere fikk var helt ok. Spesielt dersom det er en trapp som blir brukt av flere husstander. Da må dere nesten ha litt kvalitet for at det skal holde.

Shit, det var dyrt! 

Jeg har kjøpt mine på jotex til 40%, som de stadig har. Fine er de også, og såpass billige at de enkelt kan byttes ut ved behov. Kvaliteten er ikke verre enn at det går år mellom at det er nødvendig... med mindre jeg søler maling på dem. Det er eneste årsaken til at jeg har måtte bytte ut. 

Anonymkode: 1154e...b9e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit, det var dyrt! 

Jeg har kjøpt mine på jotex til 40%, som de stadig har. Fine er de også, og såpass billige at de enkelt kan byttes ut ved behov. Kvaliteten er ikke verre enn at det går år mellom at det er nødvendig... med mindre jeg søler maling på dem. Det er eneste årsaken til at jeg har måtte bytte ut. 

Anonymkode: 1154e...b9e

Ja 😅💸💸💸

Men de er skikkelig fine 😉

https://www.teppehuset.com/tretford-trappematter

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Skogkløver skrev:

Ja 😅💸💸💸

Men de er skikkelig fine 😉

https://www.teppehuset.com/tretford-trappematter

Nå skal vi ikke ha halvmåne tepper da, men heldekkende. Ja, det er en del personer som skal tråkke opp og ned disse trappene. ts

Anonymkode: 207e0...5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...