AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Jeg ble singel for tre måneder siden etter 12 år, ingen barn involvert. Ingen dramatik i bruddet, og forholdet var ganske følelsesløst siste par årene. Men vi fant på masse, var veldig aktive med friluftsliv, spise ute og reising. Og det er vel dette jeg savner mest med forholdet, å ha noen å finne på ting. Er nå 31år, bor i en annen kant av landet enn familie og nærmeste venner pga jobb. Har noen venner her, ingen nære, men de er mye opptatt med sine kjærester og/eller barn. Tenker å finne på nye interesser slik at jeg kan møte nye folk, men det meste er satt på vent pga corona. Hva skal man gjøre når man føler seg ensom, og spesielt i disse koronatider? Vurderer nesten å ta kontakt med exen for å prøve på nytt, selv om det ikke er det beste valget i det lange løp. Anonymkode: cda16...f2e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Kjenner veldig på det samme. Jeg har venner her, men de opptatt med samboer, barn og jobb, og begrenser sosial omgang utover det. Selv er jeg singel, barnløs, permittert og jobber noe freelance hjemmefra. Har stort sett sosialisert gjennom hobbyer og arrangementer, men det er jo full stopp der nå også. Prøver meg litt på Tinder, men får få matches, og det blir liksom ikke så mye med dem. Jeg satser mest på å fordrive tida med serier, filmer, spill og bøker, og aller helst litt læring (nettkurs, etc.). Går ut med kamera en del, det fordriver jo noen timer, gir litt mosjon og noe å jobbe med når jeg kommer hjem. Anonymkode: c08c3...462
Prebs Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble singel for tre måneder siden etter 12 år, ingen barn involvert. Ingen dramatik i bruddet, og forholdet var ganske følelsesløst siste par årene. Men vi fant på masse, var veldig aktive med friluftsliv, spise ute og reising. Og det er vel dette jeg savner mest med forholdet, å ha noen å finne på ting. Er nå 31år, bor i en annen kant av landet enn familie og nærmeste venner pga jobb. Har noen venner her, ingen nære, men de er mye opptatt med sine kjærester og/eller barn. Tenker å finne på nye interesser slik at jeg kan møte nye folk, men det meste er satt på vent pga corona. Hva skal man gjøre når man føler seg ensom, og spesielt i disse koronatider? Vurderer nesten å ta kontakt med exen for å prøve på nytt, selv om det ikke er det beste valget i det lange løp. Anonymkode: cda16...f2e Jeg opplevde det du beskriver for noen år tilbake. Hele hverdagen ble litt snudd på hodet og man føler seg tidvis ensom samtidig som følelsesregisteret svinger som en sinuskurve. Søndagene kunne være riktig så tunge husker jeg. Synet av glade familier på søndagstur mens jeg akkurat hadde stått opp etter nattens bytur, sitter ferskt i minnet husker jeg. Jeg følte også at jeg mistet min beste venn og kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din. Til forskjell så hadde jeg både venner og familie i samme by så for meg var det bare å ta tiden til hjelp. Satte meg selv i høysetet, gjorde ting som holdt meg opptatt fra tankespinn og funderinger over hvis/om/atte. Forstod raskt at denne var en jobb jeg måtte gjøre alene slik at jeg ikke brukte opp de rundt meg med negativ energi. Sakte men sikkert snudde det og begynte å gå rette veien. Skal ikke legge ut i vide og breie her, men etter en stund klarte jeg å se på meg selv «utenifra», tok lærdom og så fremover. Fokuserte på å bli en bedre utgave av meg selv. Jeg er noen år eldre enn deg, 37 og mann. Ingen barn eller forhold pr nå, har drevet litt med dating til dags dato, men stresser ikke noe videre. Tenker at dersom alle de flotte kvinnene vi har i dette landet, slik som deg og andre single her inne, skal feriere innenfor landegrensene denne sommeren, så vil jo det by på store muligheter entre det er i fjellet, på minifestival eller ved uteservering på Bryggen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå