AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Hei. Har en prikk nedfor øyet. Har hatt den lenge. Vet ikke akkurat hvor lenge. Føler den har vært der i flere år, og vært mindre synlig noen ganger. Den klør av og til. Noen som vet hva det kan være? Har ikke hatt noe sår eller kviser der som har gjort arr. Legger ved et bilde, men er ikke den beste kvaliteten... Anonymkode: d482e...c4e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Ser ut som en milia. Anonymkode: 31e41...edd 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som en milia. Anonymkode: 31e41...edd Ja lignet jo. Men virker som det kommer i flertall, klør ikke og varer bare i måneder før det blir borte 🤔 ts Anonymkode: d482e...c4e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 Lege el hudpleier kan fjerne den Anonymkode: 5a5db...346
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja lignet jo. Men virker som det kommer i flertall, klør ikke og varer bare i måneder før det blir borte 🤔 ts Anonymkode: d482e...c4e Ok, passer det med milia da hvis du leser om det? Hva kan det eventuelt ligne på og være hvis det ikke er det? Finnes masse god informasjon på internett Anonymkode: 31e41...edd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #6 Skrevet 9. mai 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, passer det med milia da hvis du leser om det? Hva kan det eventuelt ligne på og være hvis det ikke er det? Finnes masse god informasjon på internett Anonymkode: 31e41...edd Altså mente at det jeg leste på nettet virket å gå bort av seg selv og at det ikke klør og det kommer i flertall. Mens jeg har bare en. Den klør av og til, og jeg har hatt den i minst 2 1/2 år ts Anonymkode: d482e...c4e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #7 Skrevet 9. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså mente at det jeg leste på nettet virket å gå bort av seg selv og at det ikke klør og det kommer i flertall. Mens jeg har bare en. Den klør av og til, og jeg har hatt den i minst 2 1/2 år ts Anonymkode: d482e...c4e Man kan fint ha en milie. Det må ikke komme flere. Men ofte så er det flere i samme området. https://sml.snl.no/milier Hvis du er bekymret så går du til legen. Anonymkode: 7f19f...776
Minya Skrevet 9. mai 2020 #8 Skrevet 9. mai 2020 Jeg aner ikke hva det egentlig heter, men jeg kaller dem fettknotter, for det er bare en liten kule med hvitt materiale som bare ligger rett under huden. Jeg får dem her og der innimellom, for det meste i ansiktet, og jeg bruker en liten nål for å ta hull på huden og får dyttet kulen ut gjennom hullet. Det er mulig at de kan forsvinne av seg selv, men jeg har hatt et par jeg ikke har rørt i årevis, før jeg endelig blir lei av dem og tar dem ut med nål selv. 1
pia mater Skrevet 9. mai 2020 #9 Skrevet 9. mai 2020 3 minutter siden, Minya skrev: Jeg aner ikke hva det egentlig heter, men jeg kaller dem fettknotter, for det er bare en liten kule med hvitt materiale som bare ligger rett under huden. Jeg får dem her og der innimellom, for det meste i ansiktet, og jeg bruker en liten nål for å ta hull på huden og får dyttet kulen ut gjennom hullet. Det er mulig at de kan forsvinne av seg selv, men jeg har hatt et par jeg ikke har rørt i årevis, før jeg endelig blir lei av dem og tar dem ut med nål selv. Trodde jeg var den eneste som gjorde dette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå