decker Skrevet 8. mai 2020 #1 Del Skrevet 8. mai 2020 Kom over denne interessante artikkelen frå BuzzFeed: https://www.buzzfeednews.com/article/tanyachen/the-jcrew-bankruptcy-has-exposed-a-hard-truth-about-the?utm_source=dynamic&utm_campaign=bffbbuzzfeednews&ref=bffbbuzzfeednews Cliff notes: - Amerikansk influencer avlyser planlagt «try haul» med J.Crew fordi dei har gått konkurs og ho vil ikkje lenger tjena pengar på affiliate links, og artikkelforfatter meiner dette er oppsiktsvekkande - Artikkelen problematiserer vidare det som ofte vert diskutert i innlegg her, nemlig at viss all reklame (eller alt ein tjenar pengar på) vert merka så vil venninne-følelsen forsvinna og lesaren vil kun sjå på det som ein rein reklamekanal - Dei fleste influencere held korta tett om at dei tener pengar på det dei syner fram eller snakkar varmt om, og mange lesarar er heller ikkje klar over dette, dei nektar rett og slett å tru på at influencere deler alt dei gjer for å tena pengar Særleg dette sitatet er noko som er veldig gjenkjenbart, som til dømes frå diskusjonar om CBE: «I like to imagine an influencer’s feed as a magazine. Magazines are full of ads, but would you read a magazine that was only made up of ads? Of course not» Når eg les artiklar som dette er det jo heilt tydeleg at det ikkje berre er «kjerringer på KG» som er opptekne av narrativet influencere prøver å selga med den kyniske samanblandinga av det personlige og business, og kor viktig det er at det er diskusjon rundt dette temaet sånn at fleire får opp augene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. mai 2020 #2 Del Skrevet 15. mai 2020 Takk, @decker! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå